Gå til innhold

Åhh jeg blir så fustrert!:=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder barnefar!Han vil ikke inngå en avtale om når og hvor lenge han skal ha barna.Han vil helst at alt skal gå etter hans egen pipe.Han har fått det som han vil nå i 6 mnd men nå er det nok for meg.Han spør om å ha minsten ca hver 7-10dag til tross for at han er mye hjemme.Han jobber offhore.Han nekter å samarbeide ang barna.Ringte midt på jul å spurte om han kunne ha han.Det samme gjorde han på bursdagen.Jeg har ikke sagt nei en eneste gang utenom jul.Han vil ikke ha noe med min datter å gjøre selv om det var han krangla seg til å bli kalt pappa.Jeg ville selvfølgelig at dem skulle ha et far-datter forhold men var redd på tidspunkte for hva som skulle skje hvis vi en dag gikk fra hverandre.Han ble utrolig såra når jeg sa f.eks...gå til Morten i stenfor pappa.Vi ble til slutt enige om at han skulle få rollen som far og at hun skulle kalle han pappa.Vi ble selvfølgelig enige om at dem skulle ha det forholde livet ut uansett.Jeg ble helt paff da han sa at han ikke ville ta ansvar for henne lengre(jeg har hatt et par innelgg om det tidligere).

Jeg er tom for unnskyldninger for han til min datter.Hun spør etter han daglig.Jeg vet ikke helt hva jeg skal si så jeg sa for et par dager siden at:nei vi kan ikke gå til pappa pga han er syk.I 2 dager har hun gått rundt her å syns synd på han osv.Jeg har prøvd å forklare at han ikke har vondt.Poenget mitt er at i dag skreiv jeg meldinger til han.

Jeg skrev i den ene at:Jeg syns du skal ha minsten hver mand i 2-3 timer+tordag for da går jeg på skole og 2-3 timer på lørdager.Itilegg ha jenta hver søndag 2-3 timer.Jeg sa også at jeg vil ha svar innen i kveld hva han bestemmer seg for pga jeg orker ikke sitte her å lure på hvor mye ansvar han ønsker å ta.Jeg vil legge til rette for dagene mine på best mulig måte.

Hvis ikke han er villig til å inngå denne avtalen med meg så kan han bare være!Han kommer ikke med innspill eller intiativ til noe som helst selv.Han ville heller ikke bli med til familievernkontoret,dvs han gadd ikje svare på det en gang.Når han kommer å henter å leverer sønnen gidder han ikke svare meg på en dritt!Han bare ber meg kysse meg i ræva å går.Åhh blir så fustrert!Han eier ingen respekt for meg å det jeg gjør for barna.

Jeg har hevntanker for tiden:=( Åhh det frister så sinnsykt å ødelegge noe for han.Fantaserer om å stikke en kniv i bildekka hans.Han hadde blitt helt hysterisk!

Sikker dritbarnslig å jeg har aldri gjort noe sånt men det frister så sinnsykt!Han har det så sinnsykt enkelt.Han sier f.eks nei jeg kan ikke ha han pga jeg skal sove i hele dag mens jeg sliter til tider ræva av meg med 2 små.Det er så urettferdig !

Noen tanker? Vi skal ikke ha det slik at han skal ha minsten annen hver helg og en gang i uka som de fleste andre.Det er det eneste vi er enige om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, føler med deg... Sjønner allefall hevntankene godt...hehe...

Jeg har ikke problemer med samvær lenger, BF har sagt fra seg alt å har ikke sett sønnen vår siden august, men frem til da var det sånn her hos oss også. Turte aldri planlegge noe når han skulle ha ungen, for det kunne plutselig komme noe i veien. Skjedde flere enn en gang at mamma hadde han, hvis jeg skulle noe, og han ikke dukka opp...Hun syntes synd på meg, og kom å henta han så jeg fikk litt voksen-tid, men det var jo med en bitter ettersmak fra min side, med dårlig samvittighet og hele pakka...Usj...

Har også sittet å fantasert om hva som kunne vært en passelig "hevn", og hva som virkelig hadde påvirka han...men har heller ikke gjort noe, vil ikke synke ned på hans nivå.

Stå på, håper det ordner seg for dere:)

Skrevet

Skjønner godt at du er frustrert og sint.

Men hvorfor foreslår du ikke at han har barna sammen de to-tre timene på lørdagene? Sikkert lettere å få til det enn to-tre timer med den ene på lørdagen og to-tre timer med den andre på søndag, da går jo hele helgen. Skjønner jo at du har barna hver dag, men når man ikke har hovedansvaret for barn så blir det for mye å skulle ha dem noen timer fire dager i uka tror jeg. Da er det faktisk lettere å bo dem med noen dager i uka, at han får noen hele samværsdager med overnatting i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...