lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 nå skjønner jeg ingenting. dette har jeg ikke vært borti før,venter nr 4 men var ks sist.. så forrige fødsel er jo 9 årsiden. sitter med kynnere murringer og nedpress. sitter og har kynnere gjennom heledagen,trenger ikke å være vonde,bare slitsomme og murringer da.. men mange ganger jeg føler at nå tar det tak,kjenner på magen men den er ikke spes. hard. sånn den vanligvis er v kynnere. men smertene er der?! hva er det. noen som vet?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 hm... nei---litt sånn jeg å er bare at magen min er hard hele tiden..innimellom merker jeg kynner...men det er vanskelig å kjenne de for magen er så hard hele tiden,og enormt mye nedpress---
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 blir jo helt rar av dette å ikke vite hele tiden. skulle hatt en jm 24/7 som kun var for oss i ni mnd...hehe
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 ingen som vethva dette kan være?
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Eg hadde rier som satt i ryggen, magen var ikkje hard i det hele tatt slik det var med kynnene mine..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 hmmm...men det er jo så vanskelig å ta tiden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå