Gå til innhold

Canesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke det under graviditet? prøvde å søke på nettet men fant ingen info om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurte jeg også på for en tid siden og fikk til svar at det er helt greit så lenge man ikke bruker innføringshylsteret. Var ikke noe sånt med på den tuben jeg kjøpte, så det var ikke noe problem uansett.

Tror nok det er helt greit å bruke det ja.

Skrevet

Det kan du...men unngå å bruke den pinen du evt fører opp pillen med... bruker canesten kremen når jeg merker ubehag. Ikke noe problem. Bare spør på apoteket

Skrevet

Ja, det kan man! Er litt usikker på den stikkpilla, da. Man skal hvertfal ikke bruke den "pinnen", vet jeg, men tror man kan føre den opp med fingeren. Det står på bruksanvisningen, og du kan jo spørre på apoteket. Kremen kan man hvertfal bruke mener jeg! :)

Skrevet

Ja, det kan man.

Er så uheldig å være plaget med sopp i dette svangerskapet, blir aldri kvitt den. Har aldri hatt det før.

Går nå på min 3.kur på litt over en mnd.

Jeg tar kombikuren med stikkpiller og krem.

Men man skal ikke bruke innføringshylsen når man er gravid, bare putte tabletten i på samme måte som en tampong.

Blir helt gal av dette sopp styret, er jo så ubehagelig og vondt, er så sår at det gjør vondt å tisse og jeg blør:(

Håper det gir seg når ungen er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...