lillesprelle Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Vi skal gifte oss 30.mai. Har kjøpt kjole (15000), skaffet lokale og kokk, toastmaster, noe alkohol er kjøpt (fra utlandet), bestillt frisør og skaffet barnevakt. Nå viser det seg at jeg vil være 5 mnd gravid når bryllupet skal stå... Er så usikker på om vi skal utsette bryllupet eller om vi skal fortsette planleggingen som før! Hvis vi skal gifte oss i mai må jeg blandt annet kjøpe ny kjole... Hvis vi utsetter vet jeg ikke om vi har barnevakt (ikke så lett å skaffe til 2 liksom...) Hva ville du gjordt?
fox`y Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg ville giftet meg den datoen uansett:) går d ikke an å sy ut kjolen litt eller endre litt på snittet?? siden kjolen kostet 15 000 kr må d jo gå an mener jeg. var jo ikke en billig kjole.
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg ville gått for bryllup i mai Er jo ikke så stor ved 5mnd, er det ingen mulighet for å fixe på kjolen??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 jeg hadde giftet meg selv om jeg var gravid. jeg prøver å bli gravid,og blir jeg det denne mnd så er jeg ganske så høy gravid når vi skal gifte oss. kjolen kan du bare selge hvis den ikke passer når dere skal gifte dere.
lillesprelle Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Ja, vi har vel kommet fram til at det blir bryllup i mai. Fant ut at det ikke var nødvendig å utsette bare pga en kjole! Skal ringe kjolebutikken og høre hvilke muligheter det er for å få en annen kjole... Vet ikke om det går ann å sy den ut, er en mellomting mellom havfruemodell og smal a- line kjole med glidelås i ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå