jurgita&runa&trym Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Snuppa mi drikker småfolk mme, men på pakken står det at den er fra fødselen til 6mnd,hva gjør jeg etter det?Det finnes jo ikke småfolk 2 i pulver variant,bare ferdig blandet...og det kan bli dyrt i lengde.. Tenkte at vi kunne prøve Hipp,siden hun får vondt i magen av nan...Men da spørsmålet mitt er skal vi bruke Hipp1 eller Hipp2? Føler meg litt dum nå,men får bare være det )) håper på mange svar!
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 HiPP1 kan brukes hele mme perioden og Hipp 2 er bare en tileggsmelk eller noe.. Fikk beskjed om at vi bare skulle bruke nr. 1..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Ja bruk HIPP 1 hvis det skal være som måltid. Hvis det kun er sammen med mat, som drikke, skal du bruke HIPP 2.
jurgita&runa&trym Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Takk for svar til begge Ja,hun spiser stortsett ikke noe annet en melk,så da skal jeg kjøpe Hipp1! Hun er 5mnd forresten <3
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Ja da er det ikke noe tvil om at hun skal ha hipp 1 :-)
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde kanskje valgt HIPP 2, hehe... bare for å gjøre forvirringen komplett... Jeg bruker HIPP 2 til min!! Hvis du sammenligner innholdet ser du at det er ikke så mye som skiller dem.. men noe mer mettning i HIPP 2!! som du kanskje har sett på et annet innlegg her så spurte jeg produsentene om dette da jeg lurte selv.... her er svaret: Tack för Din fråga! Så här är det: HiPP 1 innehåller alla essentiella näringsämnen som bebisar behöver. HiPP 1 är tänkt till att användas från barnets födsel (0 månader) till barnet blir 4 månader. Därefter är det tänkt att man skall byta ut HiPP 1 mot HiPP 2 och använda HiPP 2 så länge man behöver. Men man kan också fortsätta använda HiPP1 hela tiden just för att den innehåller alla essentiella näringsämnen. Alltså det är inte nödvändigt att byta HiPP 1 mot HiPP 2 när barnet blir 4 månader. HiPP 2 innehåller allt det som HiPP 1 gör och därtill kommer mer järn och mer protein. Alltså skillnaden är att HiPP 2 innehåller mer järn och protein. Mer järn och protein gör att HiPP 2 ger en bättre mättnadskänsla. Så svaret till Din fråga är att Du kan använda vilket som: HiPP1 eller HiPP 2. Vilket som passar bäst just till Ditt barn beror på Er vardag där hemma. Om Ditt barn är hungrigt mycket ofta kan det vara bra att välja HiPP 2 som mättar mer. Vi vill dock påpeka att vi som säljare och distributör inte skall ge kostråd. Vi måste hänvisa till hälsostationen och de experterna som finns där. Hoppas verkligen att svaret är till hjälp och ta gärna kontakt igen om det finns fler frågor. Med vänliga hälsningar Minna / HiPP Konsumentkontakt
jurgita&runa&trym Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk tuttemor84 har født... nå må jeg vurdere på nytt
Magoo:) Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Vi bruker Hipp nr2 til mini på 7mnd. Fikk beskjed om det på helsestasjonen. Innholdet er omtrent det samme i nr1 og nr2, men i nr2 er det mer jern. Det trenger jo disse små etter 6mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå