Gå til innhold

Har kikket på bugaboo cameleon idag.. hiv din mening hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har silvercross og brio-vogn til vinterturer i snøen, men trenger en nett vogn til å ha i bilen.

Har V50 og hund, så det er ikke all verdens plass til en vogn inni der når hele familien skal på tur. Iallefall ikke når vi blir fire.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den og elsker den.

Litt rar å trille med en gang pga den firkantede formen på "styret", men det er bare en bitteliten vanesak.

Vesla sitter godt i den og har full oversikt.

Og ikke minst så er den jo råkul også :o)

Skrevet

Kan sportsdelen legge helt flat? Eller blir det liksom "søkk" til rompa når den legges ned?

Skrevet

Den blir jo liten sammenlagt, men jeg syns den er støgg.. Hehe men det er min mening.

Skrevet

Utrolig god vogn! Kjempelett å trille og de sitter utrolig godt i sportsdelen. Mini har akkurat begynt å bruke sportsdelen, og han har full oversikt sånn som frokostquiz sier :) Og er veldig enig i at den er råkul, spesielt siden du kan bytte farger.

Skrevet

Søkken til rumpa er der hele tida, uansett om du legger den flat eller ei. Men de ligger jo "riktig" i den, ergonomisk, er det ikke det det heter :)

Skrevet

Det blir et søk til rompa når du legger sportsdelen flat, den er ergonomisk formet. Ser litt rart ut til å begynne med, men også det er en vanesak, og når du ser hvor godt de sover i den stillingen....

Skrevet

SKjønner ikke åssen det "søkket" kan være så ergonomisk. Jeg kunne aldri tenkt meg å ligge sånn å sove hvertfall....

MEN hadde det ikke vært for den sportsdelen som er utformet sånn, så hadde jeg nok vurdert å kjøpe en sånn vogn.

Men siden jeg gikk gravid med nr3 og ikke nr1 når disse vognene kom så gadd jeg ikke å bruke så mye penger på en vogn som bare skulle brukes til et barn.

Valgte å kjøpe teutonia Mistral i stedet. Tar liten plass og er fornøyd med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...