Lillevenn33 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hvilke symptomer har du? Det er kanskje strengt talt mulig? Jeg fikk symptomer fra dag 7 etter EL sist jeg var gravid, dvs. kvalme. Np har jeg hatt flere "falske" graviditeter med kvalme fra dag 5 som forsvinner rundt dag 9 etter EL for så å få mens på dag 14. Så jeg personlig kan ikke regne med at symptomer betyr svangerskap siden ofte vil ikke spiren overleve mer enn et par dager. 50% av alle befruktninger går til grunne før IKM. Men håper selvfølgelig at du er gravid da!
Icerus Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 ja, mulig. Fikk sting i livmoren to dager etter eggløsning her:) Men det var også det eneste tegnet da...
Cccch Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Har hetetokter. Men kanskje pga at det er varmt på jobb? har ingen forhåpninger så. verk i nedre del av magen. litt småkvalme.
trebarnsmamma? Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Helt ærlig høres det litt vel tidlig ut å få symptomer Egget må jo rekke å feste seg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå