3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei! Ser at du har svart så fint på flere spm her, så jeg tenkte kanskje du kunne se på mine også? Mye av de samme spm som alle andre her har;) Lurer på om du kan få opp noe om når vi blir gravide igjen? Evt hvilket kjønn og termindato/fødselsdato? Hvor mange barn får vi til sammen? Og hvilke(t) kjønn? Får vi gjort ferdig 2. etg i huset vårt i løpet av våren eller innen nyttår igjen? Min fødselsdato: 28.08.81 Mannens fødselsdato: 16.03.81 På forhånd, tusen takk for at du tok deg tid:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 jeg kan jo alltids forsøke... Men husk at jeg ikke er noen "proff" og forholdsvis ny her... Jeg trur du blir gravid i Mars og at din nr to kommer i november.. Kanskje i overgangen nov, des.. Føler dere kommer til og få en fin start på adventstiden.. eg trur du får to barn til.. En av hvert kjønn og at gutten kommer først.. Jeg føler litt på at det kanskje er et savn for deg og få ei lita tulle? men at mannen din er veldig stolt og fornøyd med gutter.. Du vil få ei lita tulle kanskje rundt 2011 .. Jeg trur kanskje det er litt opptimistisk og bli ferdig i løpet av våren, men at dere er ferdige før sommeren er over trur jeg.... Lykke til ES
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk:) Det er veldig riktig det du føler ang meg og mannen min;) Stemmer på en såkalt prikk! Ellers håper jeg du får rett i alt det andre også. Det hadde vært supert! Vi trenger noen soverom til før det kommer en ny baby, så vi er veldig spente på hvordan det blir med andre etg;) Det var veldig koselig at du tok deg tid til å svare meg. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå