Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 5 uker på vei men som andre her inne begynner buksene mine å bli små over magen, så sendte mld til min mann om han kunne stikke innom Hog M og kjøpe to bukser til meg som var mamma bukser.

Å han var kjempe flink kom hjem med 2 bukser en svart og en olabukse

veldig flink mann he he

måte bare skryte av han litt er ikke hver dag om dagen han får det nemlig med all denne hormongreine som holder på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er! Passet de også? :)

Skrevet

Ja det er det værste , han har aldri handla klær til meg før så synes han gjorde en meget god jobb, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...