Zeke Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Er bare 5 uker på vei men som andre her inne begynner buksene mine å bli små over magen, så sendte mld til min mann om han kunne stikke innom Hog M og kjøpe to bukser til meg som var mamma bukser. Å han var kjempe flink kom hjem med 2 bukser en svart og en olabukse veldig flink mann he he måte bare skryte av han litt er ikke hver dag om dagen han får det nemlig med all denne hormongreine som holder på.
Snart mamma til tre små Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Så heldig du er! Passet de også?
Zeke Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Ja det er det værste , han har aldri handla klær til meg før så synes han gjorde en meget god jobb,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå