*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg hadde el 9. el. 10.... og jeg testet idag og fikk ultrasvak posetiv med "dagsurin".. men jeg er usikker på om resultatet stemmer da, siden den var så svak... selv om krysset kom før det var gått et min...
chiquetita Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde også el 9 ende tror jeg, eller tiende, men jeg har tatt tre tester allerede. Jeg er jo sikkert helt idiot, men har hatt brunlig litt blødning i en uke nå, rødt om morgen, men bare litt... Har lest og lest om mens og festeblødning tidlig i graviditeten og har testet i håp om at det er dette. Mensen kommer ikke i gang og jeg som vanligvis er ferdig etter tre, fire dager. Jeg blir aldeles klin kokos snart....
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 svak positiv på dags urin er vel å regne som gravid .. gratulere;) håp det er feste blødning chiquetita.... krysser alle fingre... tatt 2 tester her også .. men negativ.. 2 dager siden siste test.. så redd for å teste igjen,, mista håpet egentlig..jeje..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 ta en test imorgen tidlig lilleknøtt;) store sjangser for at du har spire ja kjempe stas da har du barn fra før også?
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde El 9`ende. Skal ikke teste før Fredag, selv om IKM er i morgen. Om ikke TR er her i morgen, så blir det test test test på fredag! Jeg har lissom hatt så positiv følelse denne gangen... Men nå føler jeg lissom mensen komme... Men men- vet ikke ennå! Har vertfall hatt såre brystvorter HELE lutefasen, og nå er brystene også veldig ømme... *håpe håpe*.....
chiquetita Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 feb-mamsen, takk for oppmuntring! Jeg håper enda og tar en test i helgen tror jeg dersom ikke tr tar seg skikkelig opp. Det er jo så irriterede å småblø sånn for jeg vet jo ikke når jeg skal beregne neste el fra heller... Negative tester er jo ikke gøy, men det er jo håp så lenge tanta holder seg unna! (og for min del når hun kommer til og med) Hhahahah Så bra for deg med positiv test, håper den er skikkelig positiv i morgen så du slipper å lure mer
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 jeje... skal glemme hele opplegge nå å så teste om 3 dager hvis ikke tante rød kommer før der da... vil ikke vil så gjerne ha oktober bebi;) da blir d 20 mnd mellom storebror å lillebebis...
*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 håper den blir posetiv i morgen, da skal jeg juble høyt.. ja jeg har en sønn på 22 mnd:) så vi håpet på mellom 2,5 og 3 år mellom vi da, så håper vi greier det... hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå