Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har prøvd å si til samboeren min at jeg ikke klarer ånden hans, men han nekter å tro at det er så gale som jeg skal ha det til. Han vil susse hele tiden og jeg klarer det ikke... Aller verst er det om morningen og utover dagen og det hjelper ikke om han spiser heller. Kan ikke huske at jeg la merke til ånden hans før jeg ble gravid, men jeg vet ikke. Var ikke sammen så lenge før jeg ble gravid, så det kan være tilfeldig. Er litt lei av å puste med munnen når han kommer for nærmt meg, men det heldigvis så kjenner jeg ikke noe særlig om kvelden. Noen gode råd til hvordan jeg kan få han til å skjønne det?? Han har en tendens til å bli litt snurt hvis jeg påpeker sånne ting, så er ikke så lett å si det til han.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Da jeg tok visdomstanna mi var det en god grop før det grodde, der la det seg mat - og fy å det stinka! Jeg kjente det ikke selv, men når jeg tok fingra i det området stinka fingeren min! Kanskje det er matrester i tennene hans, bruker han tanntråd? Kjenner igjen denne typen ånde på noen mennesker, og har lyst til å fortelle at de bør gå gjennom tennene med tanntråd!:-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Har du sagt det - så vil han vel ikke skjønne det :-/ Gå på helsekosten og kjøp klorofyll-tabeltter til ham, spørre pent om han ikke kan være så snill å bruke disse i en uke - for din skyld? (så skal du se han blir gladere når du klarer ha ham litt tettere innpå)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 skrape tunga er viktig for der sitter de fleste bakterier. Ikke puss men skrap.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Hm jeg har ganske dårlig ånde nå. Pusser tennene 4-5 ganger til dagen og bruker munnskyllevann men det vil ikke vekk.. Det kommer av hull i tennene, så jeg gleder meg for fyste gang til å gå til tannlegen å få det fikset. Kanskje han har fått hull i tennene? Jeg vet at det kommer av hull. Kanskje ikke så merkelig ettersom jeg skulle rotfylt 2 tenenr for godt over et år siden men har tannlegeskrekk så gikk ikke..å når jeg er gravid kan de ikke gjøre så mye mer enn å fikse midlertidig..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg sleit med det samme med min samboer. Det var helt forferdelig! Han har begynt å bruke SB12 nå, og den fungerer faktisk. Den er dyr da, men alt for å unngå den ånden:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Første tegnet på at jeg har vært gravid er at jeg har spydd av lukten av ånden til mannen min.Helt tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå