Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 stemte så godt på meg og eksen... kanskje man ikke skal tro på det men følte det traff oss da! hva med dere? har dere det bra i forholdet? hva sa testen? http://gratishoroskopet.no/index.php?cmd=partner
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Tok oss på kornet i hvertfall! Fy faen. Ble nesten litt skremt jeg. Dette tror jeg på!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 ja jeg har veldig tro på dette... kanskje jeg må på neste date spørre om fødselsdato og fødested. hahahaha HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 dere må fortelle litt om forholdet deres?? noen som fikk noe positivt???
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Stemte egentlig ganske bra. Men regner med at dersom jeg hadde skrevet inn fiktive fødselsdatoer på oss, så hadde det stemt ganske bra det også.
Lucien Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Passet nok ikke på oss, nei. LItt kjipt, for jeg tror på slikt!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Ha ha ha, stemte overhodet ikke!! Vi har vært sammen i snart 12 år og forholdet vårt likner ikke i det hele tatt på dette. Merkelig egentlig at det vår så negativt, for det gikk jo etter fødselsdato og vi er begge født i Krepsen. Etter gammelt så skal jo krepser trives godt med krepser..
imsdal_84 Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Fikk nærmest vite at forholdet vårt er dødsdømt, at vi overhode ikke passer sammen, og at det kun er det fysiske som holder oss sammen. Det sto også at vi ikke stoler på hverandre og krangler masse. sitat: "Et forhold som gjerne kan unngås, for enhver pris, det kan bli destruktivt og nedbrytende i stedet for oppbyggende." Stemmer ikke i det heletatt;) Vi har mange felles interesser og full tillitt til hverandre.Har hatt et stabilt forhold i flere år, og det blir bare sterkere:) Noen småting kan passe pga det er så diffust, men ikke mer enn hos hvem som helst. Er glad jeg ikke tror på slikt ellers hadde jeg nok sovet dårlig i natt!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Haha, akkurat det samme som jeg fikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå