Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 En bunke med Ritz-kjeks og melk
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Et eple og det var veldig godt:-)
Mille** Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Salat. Har hentet meg en skål med druer nå. )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Kjøttdeig med krydder, sopp, purre, paprika og litt ost på toppen =))
Pysa Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Det vil jeg ikke si, men det var IKKE melkesjokolade, hvis noen skulle tro det. Helt sant!!! Heeeeelt sant!! Det var sikkert brokkoli, og ikke sjokolde. Ja, brokkoli må det ha vært. Det siste jeg spiste var brokkoli. Fra freia.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Ei loff skive, alt jeg har spist idag, er syk.
stjernestøv<3bella Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Toro rett i koppen suppe til middag )
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 Du måtte spørre akkurat når jeg sitter og gnafler i meg en sjokolade ... Spurt for en halvtime siden så kunne jeg i hvertfall gitt inntrykk av å være nokså sunn ;-)
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 21. januar 2009 #15 Skrevet 21. januar 2009 Pysa: Godt å se det er flere enn meg som kan spise sjokolade, eeeh, jeg mener brokkoli altså, midt i uka!! Problemet er at her står bare tomme godteskåler på bordet, og ingen sjokolade i skapet. Hm, brokkoli i sjokoladeskålene, ville det ta seg ut tro? Haha :-)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 Baktpotet, kun baktpotet!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #18 Skrevet 21. januar 2009 Ei vaffelplate med smør på og pepsi max;) hehe....
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 21. januar 2009 #20 Skrevet 21. januar 2009 tingeling_80: Moro å hive ut sånne spørsmål innimellom å se hva folk spiser på en kveld midt i uka! Å ja, som jeg skrev litt lenger oppe, jeg kunne gjerne ha spist sjokolade nå om jeg hadde hatt det i hus.
MathildeC Skrevet 21. januar 2009 #23 Skrevet 21. januar 2009 En Lindt-sjokolade, i smug så ikke min 18-månedlige datter skulle se det..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. januar 2009 #24 Skrevet 21. januar 2009 En banan! Nå skal jeg spise Salat med egg og tomat
mai mammaen til to Skrevet 21. januar 2009 #25 Skrevet 21. januar 2009 i pakke med bixit kjeks med blåbær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå