Gå til innhold

Det siste du spiste var: ???


Gjest Mammamoms med prinsesse

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

En bunke med Ritz-kjeks og melk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et eple og det var veldig godt:-)

Skrevet

Salat. Har hentet meg en skål med druer nå. :o)

Skrevet

Kjøttdeig med krydder, sopp, purre, paprika og litt ost på toppen =))

Skrevet

Det vil jeg ikke si, men det var IKKE melkesjokolade, hvis noen skulle tro det. Helt sant!!! Heeeeelt sant!!

Det var sikkert brokkoli, og ikke sjokolde. Ja, brokkoli må det ha vært.

 

Det siste jeg spiste var brokkoli. Fra freia.

Skrevet

Toro rett i koppen suppe til middag :o)

Skrevet

Du måtte spørre akkurat når jeg sitter og gnafler i meg en sjokolade ... Spurt for en halvtime siden så kunne jeg i hvertfall gitt inntrykk av å være nokså sunn ;-)

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Pysa: Godt å se det er flere enn meg som kan spise sjokolade, eeeh, jeg mener brokkoli altså, midt i uka!! Problemet er at her står bare tomme godteskåler på bordet, og ingen sjokolade i skapet. Hm, brokkoli i sjokoladeskålene, ville det ta seg ut tro? Haha :-)

Skrevet

Baktpotet, kun baktpotet!

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

tingeling_80:

Moro å hive ut sånne spørsmål innimellom å se hva folk spiser på en kveld midt i uka! Å ja, som jeg skrev litt lenger oppe, jeg kunne gjerne ha spist sjokolade nå om jeg hadde hatt det i hus.

Skrevet

Medisterkaker, potet og surkål.

Skrevet

En Lindt-sjokolade, i smug så ikke min 18-månedlige datter skulle se det..

Skrevet

 

En banan!

Nå skal jeg spise Salat med egg og tomat :)

Skrevet

i pakke med bixit kjeks med blåbær..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...