Gå til innhold

Hva er dette? Blir glad hvis dere gidder å titte her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM tirsdag 27/1. Hadde eggløsning 13/1. I går og i dag har jeg hatt litt lyserosa og brunaktig utflod. Pleier ikke (les: har aldri hatt) å ha noe lignende mellom menstruasjoner. Har forøvrig en veeeldig stabil syklus på 28 dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan nok være en liten feste blødning det da:)

så da skal du ikke se bortifra at du får en posetiv test til uka:)

Skrevet

Jeg har bare to erfaringer med blod i syklusen på "feil plass" det ene var lett blødning i forhld til eggløsning, og det andre er festeblødning. Så tenker vi satser på festeblødning;) Kan sikkert være annet også, men jeg velger å forholde meg positiv på dine vegne...

Skrevet

Fryktelig lei meg, for jeg trodde virkelig den satt nå Hatt en del symptomer og masse murringer og korssryggvondt.. Så det kan jo hende at den endte i en tidlig SA hos meg (det er jo veldig vanlig).. men men.. Men sånn er det. Har også veldig stabile sykler på 27 dager.... Snakket med en annen som fikk slike små blødninger/spottinger og er gravid pr. i dag !!! Så det er håp. Håper at det i ditt tilfelle er en liten spire som er på gang og fester seg.

Jeg vil gjerne høre hvordan det har gått med deg etter IKM.

Håper du ble noe klokere!!

Krysser fingrene for oss begge i tiden fremover

Skrevet

Takk takk, søte dere! :) Håper jo på det, men vet ikke så mye om hvordan det arter seg... Men da satser jeg på at det er det det er! :)

Skrevet

#Solen#

Så leit at mensen kom :( Krysser fingrene for at neste pp blir din! :) Takk for svar også, greit å lese om forskjellige erfaringer. Skal poste et innlegg her etter IKM.

Skrevet

Herlig :) Krysser fingre og tær for deg den 27/1

Skrevet

Hei

Ser ut til at vi har samme sykluser:)

Jeg hadde EL 12 eller 13 januar. IKM mandag 26. jan og 28 dagers sykluser:)

jeg skrev også ett innlegg her i sta fordi jeg har også opplevd det samme som deg i dag...ser ut som starten på en mens liksom...lysebrunt i trusa...:S

lurer på om det er mensen...?? men er jo nesten en uke for tidlig....

krysser fingre for deg iallefall:)

Skrevet

Så spennende, Tingeling 27!!! Da må vi jo følge med hverandre! :) Jeg tror egentlig ikke det er mensen, for da har det jo skeia heeeeeeelt ut, og det pleier det som sagt aldri. Kan jo selvfølgelig være at det er en tidlig SA men satser på at det er en festeblødning jeg, for oss begge to! :)

Skrevet

Så spennende! Jeg hadde også eggløsning 13, og IKM 27/1. Jeg har ikke hatt noe som minner om festeblødning, og har egentlig ikke hatt så mange symtomer heller. Forrige syklus hadde jeg VELDIG mange symptomer, men var jo ikke gravid likevel...(det var første skikkelige syklus etter MA). Har dere (Nemofish og Tingeling) noen symptomer?

Skrevet

Oi Oi Oi så spennende, jeg har ikm 25.01 og hadde nettopp litt lyyys rosa utflod, blir spennende å se om spira sitter. Er i 5 pp. Har mange andre symptomer....

Skrevet

Snuppelina og Troya 76: Krysser fingrene for dere begge! :)

Har ingen symptomer jeg!

Skrevet

JA jeg vet det:)

men tør liksom ikke og håpe jeg da....så er jeg også litt redd av meg jeg da hehe...

før jeg ble gravid med snuppa mi var jeg også gravid en gang som endte i MA, og da hadde jeg også sånn brun utflod:(

men vi følger hverandre da:) dette blir spennende:)

sorry detaljer, men har du også sånn brun utflod liksom? sånn som kan være på slutten av en mens?? sånn restemens??

jeg har heller ingen andre symptomer,så tør ikke tro jeg er gravid....

Skrevet

Æsj...jeg har fått skikkelig mensen:...:( hva med deg??

Skrevet

Æsj, så kjedelig Tingeling 27!!! :(:(:(

Jeg blødde bittelitt friskt i dag, og nå er det mer sånn brun restemens (sorry detaljer her også;)). Har kommet veldig lite da, men vet nå ikke jeg... Er spent på i morgen...

Skrevet

Så spennende da, jeg fikk el 5 dager før tiden denne gangen og ca 5 dager etter så hadde jeg lysebrun utflod en gang mens jeg var på do og ingenting mer.Har hatt mye menssmerter også så blir spennende å se.Kan jo være en festeblødning vi har hatt:)

Lykke til iallefall.

Skrevet

Slenger meg på her. Har litt brun utflod i dag, fem dager før ventet mens. Har dårlig erfaring med det siden jeg har mistet to ganger på rad nå. Så, tok en test for moro skyld, og den var svaaaak positiv. Ikke så rart siden det er fem dager til ikm. Men tør ikke juble. Vi får vente og se. Lykke til jenter, håper det er spirer på vei til oss:-)

Skrevet

jeg hadde også EL rundt 13.og 14, og jeg har også hatt litt sånn utflod som dere sier over her..har IKM tirsdag..skikkelig spent jeg nå..jeg mistet i romjula,men gyn sa at man blir ofte fort gravid igjen etter det..så da får vi se til uka. veldig lyst til å ta en test nå,men tørr ikke!! hehe..

Lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...