NoDoubt Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Det gjør jeg:-) Herrehåndball begynner å komme i nærheten av damehåndballen;-) Kjekt!
metaMORfose Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Å ja, jeg følger med! Sitter med laptop på fanget. Har lagt minsta allerede, hun valgte å ligge i badekaret med meg isteden for å se barne-tv. Da badet var over var hun segneferdig, og bare sutret fra tannpuss og utover. Hun sovnet før hun hadde lagt hodet på puta. "Du trenger ikke å synge i kveld, vi tar det en annen dag" Veldig søtt! Storegutt og far er i svømmebasseng, og ikke hjemme på en times tid enda. Deilig kveld for mor dette )) Jeg må jo si at det er noen kjekkaser på det norske laget. dog så unge.. hihihi
NoDoubt Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Hørtes ut til å være eb koselig kveld dere har hatt:-) Mye candy på tv nå ja;-)
metaMORfose Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Veldig koselig kveld! Mye candy ja.. hehe
*gruffalo* Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jepp...følger med her og! Men de trenger ikke gjøre det så spennende, hehe;) Og nå blir det nok litt action...for tror det koker litt i hodet på noen av de nå)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 ja, så nå er jeg virkelig IRRITERT....hehe:) synd:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Nei, har ikke sett håndball. Prøver å unngå alt som heter sport og håndball er noe samboern også støtter meg i at vi ikke trenger å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå