Gå til innhold

Vondt i symfysebeinet..


Håper vi får det til

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært i ro i mange dager og ikke trent på et par uker, så syntes jeg det var godt å kunne gå meg en lengre tur i det friske vinterværet.

Jeg gikk i en time. Til å begynne med så var det ubehagelig å kjenne på hodet som presset ned i bekkenet. Men tenkte det var fint også at det kanskje fikk litt fart på sakene. Etter å ha gått en stund, kjente jeg også at det presset på symfysebenet.

 

Etter å ha sittet litt hjemme etterpå greise jeg nesten ikke å resise meg. Også vondt å flytte på bena når jeg sitter og ligger.

Noen andre som har kjent det slik?

Dette er mitt tredje barn og har aldri hatt slik vondt før. Men det kjennes nesten ut som om hodet til barnet står skjevt slik at det presser mot symfysen.

Håper det går over før fødsel så jeg er litt bevegelig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bekkenet som er i ulage da? Jeg har hatt bekkentrøbbel lenge (+ i forrige svangerskap) og smertene konsentrerte seg da rundt skambeinet. Etter å ha vært i bevegelse ei stund og deretter satt seg ned kan jeg nesten bare glemme å komme meg opp igjen - når jeg først kommer meg opp går jeg som en 90åring med krokrygg og subbebein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...