Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jei har dysleksi og adhd.jei er jelpepleier og tjener bare 170.000 kroner i årett.jei kjener en lege som tjenner 2 milioner.det jør ikke jei.vorfor er det så uretferdig.jei får bare 40 000 fra nav i måneden.jei klarrer ike å forsørge mine 2 barn siena og misjell jei elsker å sjøpe kler og væssker.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Eh, tror du seriøst at noen skal gå på denne ?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Ja,verden er urettferdig.Jeg gråter i hjertet når jeg leser om din situasjon.Sender deg mange gode tanker! Du er nok en fantastisk mor som gjør det beste for dine barn! Nydelige navn på barna forresten! Klem fra meg:-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjønner deg sjempegodt, HI. Jeg har åsså to jenter, Savannah Madeleine og Leah Suri. Dem syns ikke det er noe kult at de ikke får same som alle andre fordi jeg tjener lite å er alene med dem. Men jeg sjøper ting til de når jeg har litt til overs, men jeg syns det er uretferdig at dem må ha det sånn bare fordi forelldrene til venindene dems tjener mer.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Bare bullshit, jeg er også hjelpepleier, og jeg tjente 380.000 i fjor. Bare å jobbe 60 timer i uka det!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 sånne innlegg skjærer i hjertet mitt. det er forfedelig, og vi skal liksom bo i verdens beste land?? velferd meg i rompa.. huff.. om du ikke hadde vært anonym, kunne vi kanskje laget et gruppe på facebook. samlet inn penger.. men de prisene som er på vesker og klær o dag, nytter det ikke med hjelpepleier lønn og 40.000 fra nav. TRAGISK, er alt jeg har å si..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Dette er for jævlig.Du har krav på store kvanta av Gucci,Prada,Chanel vesker og kjoler.Ekte merke selvfølgelig.Krev mer fra Nav!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå