nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Har så hovne og ømme bryster, så måtte bare sjekke i stad. ;-) ...og joda, her finnes det melk, gitt. Sist hadde jeg ikke melk før 3 dager etter fødsel. Er 18 uker.
Leon+Ava Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har ikke fått melk men det kommer hvit væske ut når jeg klemmer.
Axelia Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jupp.Her har det vært råmelk siden uke 14 ... hehehe Men ikke plagsomt siden det ikke renner eller sprenger.Kun når jeg trykker, da renner det da ... tihi.. Flott at kroppen vår er laget sånn synes jeg :=) Men har så DRIT vondt i puppene når jeg er ute i kaldt vær.Det er akkurat som de brenner (?) .. Opplever dere det ?
Svale <3 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Har lekket litt om natten. Merket det først i uke 21, men har sikkert vært sånn en stund før det og. Det kommer og hvis jeg klemmer litt, men bør vel ikke gjøre det så mye. Det setter vel igang produskjonen litt etter det jeg har hørt..
Plikkert70 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Morsomt, etter å ha lest innlegget måtte jeg jo self sjekke, å jo da her piplet det ut gitt, jeg kan også kjenne stikking i puppene når jeg er ute og det er kaldt. Er i uke 18+3.
Lykkelig_83 Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 hmm.. Åssen i alle dager Sjekker man dette? jeg er 26 uker,men har ikke merket noe til melk:S
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Litt ille det her, jeg er bare 14 uker og har hatt råmelk hele veien... Men lekker ikke heldigvis. Har også hatt store, ømme bryster hele tiden.. håpet det skulle gi seg jeg. Har også sinnssykt ømme brystvorter og det gjør fryktelig vondt i de (ikke hele brystet) ute når jeg fryser... Lurer på hvorfor de er så ømme. Dumt med såre nippler FØR ammingen skal begynne liksom... Er annengangs..
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 jeg skvatt sikkelig etter en dusj i uke 17. brystvortene begynte og klø no febriskt, og når jeg klemte, kom det jaggu meg råmelk ja!! er ikke sånn at jeg lekker, men hvis jeg presser på brystet, eller lener meg inntil noe med brystkassa, kommer det noen dråper! har finni ut at sånne bomulls pads fra first price er geniale og legge i bhen..!! smører oxo brystene med babyolje etter hver dusj sammen me magen, og dette har hjulpet veldig mot sårhet og kløe..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå