Stolt mamma! Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skal på babysvømming for første gang imorgen!! Gleder meg masse!! Noen som kan gi noen tips på hva jeg bør ta med utenom badeklær og ekstra håndkle...
go'matræva og lillegutt Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Når vi har vært i svømmehallen, så er det hvertfall veldig greit å ha med masse håndklær. ;-) Jeg hadde med et til meg og tre til lillegutt, ett som jeg kunne ha rundt han når vi kom opp fra bassenget, ett han kunne ligge på mens jeg dusja (det er ikke sånn babystol der vi går) og et jeg kunne tørke en han med etter jeg hadde dusja han (sånn at jeg slapp å tørke han med ett vått håndkle med klorvann på). Dersom du ikke ammer er det veldig greit å ha med ei flaske mme (selv om det er utenom "faste" måltider) , de blir sultne og slitne etter å ha badet så lenge.. Og hvis det er i gangsavstand er det veldig greit å trille dit, lillegutt (og de fleste andre babyer jeg kjenner) sovner som en stein etter å ha kosa seg i vannet! :-) Kos dere og nyt det, det er superdeilig å bade med babyen sin!!! :-)
lillespiren2:) Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Når jeg var på babysvømming tok jeg på meg tskjorte, slik at gutten min fikk bedre tak på meg.. Ellers ja, nok med håndklær.
Mammapostei! Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Babyen din Jeg pleier ha superenkle klær til meg selv som er raske å få av og på. Så bare tørker jeg meg full fart og tar dusjen hjemme så pillo slippe ligga lenge å vente. Vi fikk en veldig nøyaktig beskrivelse av hva og hvordan vi skulle gjøre ting i posten før vi begynnte , kjempe greit! Og skikkelig kjekt å bade med lillegull! Kos deg!
Sunniva78 har to små Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hadde med et sånt oppblåsbart stelleunderlag fra Ikea, kjempegreit å ha!! I tillegg en smokk i umiddelbar nærhet, for min lille knert ble så trøtt at det ble litt skriking...
Makko med to små gutter Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Ta med en ekstra badebleie inn i svømmehallen (første kurskveld bæsjet alle utenom en unge i vannet!). Vi dusjer mini ved bassenget og kler (rett i pysj) på han med engang. Jeg drar bare på meg klær (og dusjer hjemme). På den måten slipper mini å bli kald. Så ammer jeg når mannen dusjer. -Slik slipper vi skriking slik jeg hører endel andre har i dusj/garderobe (de er hos oss ganske kalde).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå