Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg haddeen simo til førstemann og var super fornøyd til andremann hadde jeg emmaljunga det jegsyntes var dumt med den var den bøylen som ikke kan tas av ved behov blir litt plundrete. for man har jo behov for den når babyen skal sitte. men når babyen bare skal legges blir den i veien. så denne gangen kjøpte jeg simo igjen her kan jo bare bøylen vippes ned når det ikke er behov for den lengere. men i så lenge babyen kune bruke bag delen var begge vognene helt supre.
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jeg sto imellom de to merkene jeg oxo, men vi har havnet på simo! dette av de enkle grunner til at dypbaggen er merkbart større, vi kan få kompakt understell til den, og den er litt billigere enn emmaljunga!! nå har vi sammenlignet emmaljunga edge duo og simo duo da! men det er veldig bra vogner begge deler!!!! jeg annbefaler og ta deg noen runder hos forhandlere og se og prøv de forskjellige vognene, understellende, osv!! jeg annbefaler oxo at du skriver opp de forskjellige kriteriene dere har for vognen før dere utforsker markedet!!! vi har f.eks valgt kompakt understell pga plass i bilen, simo dypbag fordi det er den største baggen, pluss at det er ryggplate med sittestilling i dypdelen, med tanke på at barnet er ca 6mnd i venter halvåret. er mye og ta stilling til i vognjungelen!!! lykke til videre!!!!! ;)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Vi hadde simo sist. Stod mellom simo eller emmaljunga nå. Grunnen til at vi valgte simo er -lettere -trekket er vann og vind tett(det er det ikke på emmaljunga) -Mindre når man slår den sammen -og prisen er det jo heller ikke noe og si på,billigere enn emmaljunga. der vi kjøpte vognen sa hun at Simo er de vognene dem har minst klager på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå