Rasmine Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei:) Bare lurer på om det er noen av dere som har hatt lyst på rare mat sammensettninger o.l Event. om det skjedde tidlig i svangerskapet:) Takk for svar:o)
frk.Skog Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Hei du! Jeg er gravid i uke 5+1 har ikke hatt lyst på noen spesiell mat enda, men jeg er vanvittig sulten hele tiden og er ALTETENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da jeg gikk gravid forrige gang så fikk jeg ingen rare lyster før i slutten av svangerskapet.. Så det blir artig å se hva som skjer denne gangen:)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 I mitt første svangerskap hadde jeg skikkelig dilla på pølse og potetmos, og kunne spise det hver dag.. hehe.. Men denne gangen har det ikke vært noe lyster enda, men må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk... Er ikke helt på det å spise kjøtt, så det er vel det eneste jeg kan "peke" på hittil.. Er 9 uker på vei i morgen:)
*toppris* Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 hehe, vel...fått heeelt dilla på mcdonalds!!! spiser det ikke hele tiden da selvsagt, men når jeg først får en burger derfra...ahhh, som jeg koooser meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå