lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Lillemor klippet håret sitt her i oktober, hjemme i et uoppmerksomt øyeblikk. (2 dager før de skulle ta barnehagebilder) Nå har jo håret vokst såpass at det så noenlunde ordentlig ut igjen, var luggen hun klippet. I dag når jeg kommer hjem fra jobb så ser jeg det, der har hun klippet seg igjen, i barnehagen denne gangen. Eldstemann som hentet henne i barnehagen sa hun hadde klippet 2 andre også, dette var da 2 gutter, som følgelig ikke har like langt hår som henne. Men men, det er jo bare hår, og vokser ut igjen. Tro om de heretter passer bedre på henne med saks i barnehagen også.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Joda, det vokser ut, men det er jo ikke noe stas. Lillesøsteren min klippet hestehalen av en venninne i barnehagen. Det var riktignok på oppfordring, men likevel. Jenta hun klippet hadde nydelig langt, langt krøllete hår. Moren gråt når hun fikk se henne Man kan si det bare er hår så mye man vil, men de fleste synes det er surt likevel.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Joda er surt, var værre i oktober enn nå, da hadde hun klippet bort hele luggen. Nå hadde hun bare tynnet litt... Jeg skal huske på det om hun en gang blir frisør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå