Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg traff en for en uke siden, og han er en bartender så ble kjent med ham mens han var på jobb. Vi fikk direkte øyekontakt da jeg kom inn og vi utveklsa nummer på slutten av kvelden, endte opp at vi danset og vi ble etter stengetid! Jeg ble rimelig full, var med noen venninner som spanderte noe sinnsykt, så gikk dem hjem og jeg skulle dra hjem selv, men han tilbød seg å slå følge med meg til taxien, jeg vet ikke hva som skjedde men jeg ble veldig dårlig og da måtte han hjelpe meg hjem. Jeg prøvde meg på ham, men han fikk meg til å legge meg.. Han sov over, og dagen etterpå sa han at jeg burde være forsiktig med sånnt, og at tenk om han var en fyr som utnyttet fulle jenter.. Jeg følte meg veldig flau da, så sa jeg at jeg skulle aldri mer gå til puben hvor han jobber, så sa han " Det var jo trist, så jeg får aldri se deg igjen" så sendte en unnskyldin-for-jeg-var-så-full melding til ham senere, og han svarte med at det ikke gjorde noe og han synes bare jeg var kjempesøt.. Noen dager senere var vi på date, og det gikk kjempebra, vi tok noen drinker før han gikk på jobb og fikk et kyss (jobber stort sett hver dag) så sendte han en melding etterpå at han hadde det kjempekoselig og at det var koselig å treffe meg i ikke så full tiltstand.. og spurte om jeg ville komme opp en tur der han jobber med venninene mine (vi var ute) så.. da kom jeg opp dit og han kysset meg foran alle venninnee mine.. Jeg ble jo kjempeglad, så hadde vi det fint den kvelden, helt til jeg ble full igjen Sa noe dumt til ham rett før jeg skulle gå.. "du kan bare si det direkte ut om du ikke er intressert" jeg har blitt såret mange ganger og vet ikke hvorfor jeg sa dette til ham.. han svarte "jo jeg liker deg kjempegodt" .. Så sendte igjen dagen etterpå unnskyld-for-jeg-ble-litt-full melding!! Så svarte han med at det gjorde ingenting og om vi kunne treffes og ta en kaffe idag.. Og nå idag jeg melding og spurte om vi kunne ta en kaffe.. Og det ville han siden han har fri i hele i morgen, pasest det når som helst.. Så klokken fem i morgen skal vi treffes og ta en kaffe eller irs-kaffe.. Føler jeg har allererde dretet meg ut fullstendig, men kan jo ikke det ettersom han vil treffe meg ?? Oi det ble litt langt gitt, men setter pris om noen vil svare:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Du bør kanskje kutte ned drikkinga litt??? Ei dame som blir "drita" hver gang ho er ute og ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket er jo ikke spesielt voksent.. Men utrolig nok virker det som om han liker deg ja, så om du vil at det skal fortsette så prøv å ta deg sammen..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Det at han vil treffe deg, betyr ikke automatisk at han er seriøst interessert.... Han er nok interessert på sin måte, men hva han vil ha ut av dette er uvisst. Du bør nok passe på hvor mye du drikker når du er sammen med ham, slik at du vet hva du sier og gjør i alle fall (ikke for at han vil gjøre noe dumt, men de er jo litt kjedelig at du må sende "unnskyld for at jeg var så full" meldinger etter hver gang du treffer ham). Jeg ville uansett vært litt på vakt når det gjelder bartendere. Snakker av erfaring... De har tilgang på jenter som ingen andre, og de fleste (ikke alle, men jeg sier de fleste) vet å utnytte dette. Så pass på, men for all del, kos deg og ha det moro
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Du bør vurdere å roe ned alkoholinntaket når du er ute, ihvertfall. Det er klin umulig å svare på dette spm! Det er det bare han som vet. Sorry, men du virker litt stressa...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Ok. Jeg er IKKE dritings hver gang jeg går ut! Jeg liker å ta et glass rødvin eller en øl eller to. Tåler veldig lite og drikker ikke ofte!! Derfor føler jeg meg stressa for at han ikke skal tro jeg er sånn!! HI
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 hold deg EDRU!! menn mister fort intressen vist jenta er full hver gang de treffes.. viser bare mangel på kontroll, just ikke sjarmerende! men han virker jo intressert da, så lykke til!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå