ble_mamma_6august 09 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 noen som har hatt blodannsamling i livmoren? hva kommer det av? kan man få det bort? Istedet for at det ligger der ved siden av babyen..
med nr 3 i magen Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 hei:) jeg har også en blodansamling, har hatt det noen uker nå.oppdaga det på ultralyd får noen uker siden etter en fossblødning. men har ikke visst hva den er kommet fra. var på ultralyd idag , å legen mente den kom fra en rift på morkaka. blodansamlingen ligger tett ved fosteret. legen sa at den kunne komme vekk, med at jeg begynte å blø, men er ikke sikkert. så jeg håper jo egentlig på å begynne å blø, får jeg tenker også at den ligger ved beibin, å at det må være bedre å få det ut. hva har legen sagt til deg da? er du langt på vei forresten?
Plikkert70 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hei Fikk på vist blodansamling i uke 8 på ul etter blødning. Nå er jeg i uke 18+3 og blør fortsatt med til tider styrtblødninger. har vert til jevnlig ul og tvillingene vokser fint, så de blir heldigvis ikke hemmet av dette mtp vekst. Har ikke fått noe forklaring på hva dette kommer av, men at noen har slikt og blør i svangerskapet. Hadde samme tilfellet med nr 2 også. Ikke spess morsomt å gå slik og håper det snart er tomt, lei av blod og bind, skulle jo normalt sett ha sluppet slikt når man er gravid=) Lykke til videre!
hoppetihei Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Jeg fikk påvist blodansamling i uke 7. Var gjevnlig til UL på sykehuset frem til uke 13. Da var det borte:-) Hadde MYE blodninger og styrtblødninger i forbindelse med dette!! Var sikker på jeg skulle miste, men nå er jeg 6 mnd på vei og venter ei lita tulle:-) Legen på sykehuset sa at blodansamling ikke er uvanlig, men at det kan være plagsomt da det kan vare lenge!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 jeg er bare 11+3. så holder fortsatt til på 1.trimester.. regnet med det var noen her som hadde opplevd det, siden dere er kommet lengre.. Blir man kvitt det? Er det farlig? Livredd jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå