Gå til innhold

I natt begynner jeg å jobbe...

Anbefalte innlegg

Nå er det min tur til å begynne å jobbe! Om tre timer må jeg reise på jobb! :o(

Pga litt kommunikasjonssvikt med mannen så har han heller ikke mulighet til å ta fri i morgen, så da må jeg være våken fra 07.30 i dag morges helt til 17.00 i morgen ettermiddag! Og jeg som er så trøtt allerede!! :o/ Ja, ja! Alt går!! :o)

Ha en god natt! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139491641-i-natt-begynner-jeg-%C3%A5-jobbe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff uff.. Det hørtes ikke akkurat koslig ut!;)

Får håpe du klarer og holde ut! Og at du kanskje får ta en liten lur midt på dagen i morgen når småtrolla sover?

Lykke til med første dagen på jobb;) Blir sikkert spennende!

Hilsen fra meg og andrea;)

Ja, alt går for en enkel gang eller to, men får håpe det ikke gjentar seg!

Du må sove når Helene sover sin middagsblund - med litt held tar hun seg en skikkelig lang blund i morgen. Lykke til på jobben - blir vel litt raart også å være tilbake?

Jeg fikk heldigvis sove litt, Helene sov 2 timers lur... Men jeg var utrolig nok ikke så trøtt, så jeg tok jo en time på å sovne! :o)

Jeg skal bare jobbe 50% da og har fått en veldig fin turnus. Skal jobbe tre netter hver tredje helg og en natt i uka. Så jeg tror jeg rekker å ta meg inn igjen før jeg skal jobbe neste gang igjen... :o)

Blir nok litt slitsomt, men jeg har jo valgt det selv, jeg er jo heldig og får "gå hjemme" et halvt år til... :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...