Gå til innhold

I natt begynner jeg å jobbe...


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå er det min tur til å begynne å jobbe! Om tre timer må jeg reise på jobb! :o(

 

Pga litt kommunikasjonssvikt med mannen så har han heller ikke mulighet til å ta fri i morgen, så da må jeg være våken fra 07.30 i dag morges helt til 17.00 i morgen ettermiddag! Og jeg som er så trøtt allerede!! :o/ Ja, ja! Alt går!! :o)

 

Ha en god natt! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff uff.. Det hørtes ikke akkurat koslig ut!;)

Får håpe du klarer og holde ut! Og at du kanskje får ta en liten lur midt på dagen i morgen når småtrolla sover?

 

Lykke til med første dagen på jobb;) Blir sikkert spennende!

 

Hilsen fra meg og andrea;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt går for en enkel gang eller to, men får håpe det ikke gjentar seg!

Du må sove når Helene sover sin middagsblund - med litt held tar hun seg en skikkelig lang blund i morgen. Lykke til på jobben - blir vel litt raart også å være tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobben! Uff, ikke så greit å holde seg våken så lenge men jeg håper at du holder ut uten å være altfor sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sann! Tøff start, håper du klarer å hvile deg på ettermiddagen imorgen. Har du 100 % stilling? Husk å hvil deg når du kan:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heldigvis sove litt, Helene sov 2 timers lur... Men jeg var utrolig nok ikke så trøtt, så jeg tok jo en time på å sovne! :o)

 

Jeg skal bare jobbe 50% da og har fått en veldig fin turnus. Skal jobbe tre netter hver tredje helg og en natt i uka. Så jeg tror jeg rekker å ta meg inn igjen før jeg skal jobbe neste gang igjen... :o)

 

Blir nok litt slitsomt, men jeg har jo valgt det selv, jeg er jo heldig og får "gå hjemme" et halvt år til... :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...