Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hadde aldri trodd at jeg skulle bli dumpet for ei 30 år eldre dame. Men det er jeg. Har bodd hos svigermor siden jeg ble sammen med snart-eksen, men fikk nok for lenge siden. Hun har blandet seg opp i alt vi har gjort siden vi fikk barn, så jeg greide ikke å bo der mer. Så da fikk min mann valget: Fortsette å bo sammen med meg eller mammaen sin.... Og nå har han tatt valget. Mor er viktigst for ham "Jeg visste jo hva jeg gikk til når jeg flyttet dit", men jeg trodde ikke at det var slik at man må bo på samme stedet i hele det voksne livet. Ikke var det lett for meg å forutse hvordan svigermor kom til å forandre seg når vi fikk barn heller. Ja, jeg er utrolig dum, som ikke skjønte at det var en tabbe å rote seg inn i et forhold med en som er så til de grader avhengig av moren sin. De tre årene før vi fikk barn, var ikke slik. Da levde vi vårt eget liv, uavhengig av hans mor, men nå klarer vi oss visst ikke uten hennes hjelp og meninger om alt. Så da har vi ikke gjort annet enn å krangle, for hans mor forteller ham hva han skal mene, så da går han til meg og starter en krangel om bagateller som hvilken seng som er best, hva en baby bør spise og hva man bør kle en baby i. Syns dette er flaut! Har egentlig gått og håpet at han kom til å savne meg, men han ønsker ikke å se meg utenom når vi leverer og henter barn.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 vet ikke hva annet jeg skal si enn :for en dust!! har ikke kutta navlestrengen enda...! jeg tror de fleste kan si seg enige at de hadde blitt gal av å bo under slike forhold i lengda!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Herregud, hvilken mann er det som velger mora framfor kona da?? Hun må jo serriøst ha makt over ham på et vis, så det er sikkert like greit at du er kvitt ham. Han kommer nok aldri til å bli voksen, iallefall til hun dør, og da vil han kanskje innse hva han har kastet fra seg. Du får det MYYYE bedre uten den mammadalten.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Forstår godt at du ikke orket leve under de forholdene lenger. Utrolig tragisk at en mann er så avhengig av sin mor han velger henne foran sin kone!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 må da vel gå an å løsrive seg litt da. for om dere bor en annen plass så mister han da ikke mor si for det? må si jeg beundrer din tålmodighet med å ha bodd der så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå