Gå til innhold

Barn inne...

little old lady hoo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann her i huset er 7 år. Han har kompiser inne av og til, men det er himla mange andre som også ringer på døra. Akkurat nå er de tre gutter som sitter og spiler et kortspill. To barn til har vært å ringt på døra. Jeg føler jeg må avvise noen siden jeg er høygravid og har mindre barn å ta meg av også, men syns likevel det er trasig at noen ikke får komme inn. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig situasjon synes jeg. Du må jo ta hensyn til deg selv. Men jeg har et slags åpent hus hjemme hos meg. Enten så er alle velkomme eller ingen, he he....jeg må også si at jentene mine har en egen hybelleilighet som de disponerer og det er plass til mange der.

Skrevet

Jeg synes det høres litt dumt ut å avvise noen, når andre får lov til å være på besøk. Kanskje en av guttene som ikke fikk komme, ikke fikk være på besøk hos andre heller, og blir gående alene? Her er det alle eller ingen (eller bare 1 venn)

Skrevet

Dersom vi skulle si ja til alle vil det jo fort bli 10-12 barn inne. Jeg orker virkelig ikke det mange ganger pr uke. Disse ungene som er her nå, er avtalt med foreldrene. Huff jeg føler meg jo helt råtten som må avvise noen, men praktiserer andre virkelig ingen grenser? 10 barn pr ettermiddag, er det vanlig praksis?

Skrevet

Da ville jeg satt en grense og overholdt den alltid. F.eks maks 2 eller 3 inne hos dere og slik er det. Basta! Og forklart dette til alle slik at de alle vet om dette til slutt. Si det på en fin måte så klart :-)

Alternativet er å jage de ut, alle sammen, men synes ikke det er rett heller. Så jeg er uenig med de over, synes ikke man skal ha dårlig samvittighet for å ikke ville ha 5-10 andre unger inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...