*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 jeg måtte innom byen etter jobbi dag for å ordne noe... også måtte jeg så inmari tisse.. også er doene rett ved apoteket.. så da klarte jeg ikke la vær og gå innom da.... jeg kjøpte en cb og tisset på den... og der kom det fader i meg opp et ultrasvakt kryss etter 1 min.... to timer siden jeg hadde tisset... tenk om jeg virkelig er gravid da.... da burde vel en CB test slå ut i mirgen tidlig siden det kom et svakt kryss nå i ettermiddag...??
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Ikke for å være frekk, men selvsagt er du gravid,ett kryss er ett kryss :0) Gratulerer så mye og lykke til videre på 1 trimester.En trenger ikke mer enn en positiv test,når krysset er der ;0)
*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 ja, jeg har sagt det mange ganger til andre at et kryss er et kryss... men når det er så svakt så blier jeg jo litt usikker da... får jeg kryss i morgen tidlig også, skal jeg slippe jubelen løs:) men jeg mistet jo forrige mnd 4+3... så jeg er jo litt usikker på om det samme skjer denne gangen... det sies jo at 50 av alle befruktede egg går til spille rundt IKM....Så jeg er jo bare dum som tester før ikm.. men åssen er det ikke a..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Det var svakt pga du tissa 2 timer før.Hadde det vært på morgen urin hadde det nok blitt veldig sterkt, cb viser ikke feil, du er gravid :0)
*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2009 å a håper du har rett:) gleder og gruer meg til å se imorgen...
Mikkemafian Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Tenker du jubler kjempehøyt i morgen for et sterkt kryss som kommer frem med en gang.. Gratulerer, sier jeg...
*SmurfeMamma* Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 håper dere har rett... jeg tør ikke stole på testen før streken er godt synelig... gleder meg og gruer meg samtidig til i morgen nå..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Jeg bare gratulerer jeg nå Og så håper jeg at jeg kommer raskt etter..hihi;)
Små Einsteins Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerr så masse lilleknøtt, et kryss er et kryss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå