Gå til innhold

Flere som føler junior har det trangt?


lillepersille82

Anbefalte innlegg

Det virker som det begynner å bli ganske trangt der inne, er nesten som jeg føler babyen er roligere. Men jeg merker jo mye til han om natta, da blir det mer liv. Så samtidig så virker det ikke som det er mindre liv heller, sånn totalt sett. Hvordan er det for dere andre?

 

Magen min er jo veldig liten, sier iallfall folk jeg møter. Ei jeg kjenner sa til og med at "du får håpe den har nok med plass der inne"... ikke rart jeg begynner å bli bekymret for at det er trangt der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynner vel å bli trangere, men ikke trangt. Kjenner godt at han strekker på beina, og det kan han gjøre fremdeles. Det kan jo hende at man har forskjellig mengde fostervann. Mer fostervann skulle vel gjøre at Junior svømmer bedre rundt der fordi det gir litt ekstra plass til romstering. Det kan visst være alt fra 0,5-1,5 l fostervann, og det utgjør jo faktisk en stor forskjell. Størrelse på fosteret avgjør sikkert også en del. Synes det også er greit med liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 1. mars..kjenner masse bevegelse her..dytter ut bena hele tiden og presser og dytter både rompe og bein oppi ribbeina..men har begynt å få nokså vondt når jeg sitter framoverbøyd etetrsom hun presser seg opp i ribbeina, så sånn sett føler jeg hun har det trangt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at babyen har vært superaktiv i går og i dag, så han hadde sikkert bare en rolig dag den dagen. Men jeg klarer ennå ikke å bli klok på om det er urinlekkasje eller om jeg mot formodning lekker fostervann. Men er vel ikke usannsynlig at man lekker litt urin når babyen ligger og presser mot blæra??... Noen andre med lignende erfaring? Er ikke snakk om veldig store mengder altså, bare litt mer enn tidligere i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...