Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er snart 1 uke på overtid,og begynner å bli nervøs. Jeg har brukt p-pillene. Før jul utsatte jeg mensen med ca to uker,og i løpet av de to ukene hadde jeg sex..og med to forskjellig...dumme meg! den ene var til og med far til ungen min..... Men uansett gikk jeg fremdeles på p-pillene da. Når jeg fikk mensen igjen glemte jeg å begynne på nytt brett,men akkurat det er ikke så nøye.Poenget er om jeg kan ha blitt gravid selv om jeg brukte pillene??? håper virkelig ikke det... Kan mensen være upresis fordi jeg ikke bruker piller nå?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 ja du kan bli gravid på pillen. men mest sansynlig er det bare mensen som er treg pga pille slutt..)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Ja det håper jeg virkelig...Jeg har heller ingen tegn på noe graviditet,så jeg tviler på det. Men man vet jo aldri... Har faktisk en test liggende,men den er kanskje gått ut på dato.. Får vente ett par dager til å se...ikke annet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå