Gjest Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Og det gjør så vondt! Jeg kjenner jeg må på do, men får det ikke til!! I tillegg til at jeg kjenner jeg har mye luft i magen, men får ikke noe luft ut heller!! Jeg føler meg helt full innvendig!! Også er jeg sulten hele tiden, men det er ikke plass til noe mat! Dette er så plagsomt!! Noen som har det lignende?? Når gir det seg?? jeg er 7+2 på vei...
LillyMy+1<3 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg tror jeg har noe av det samme. Får vondt i magen av og til når jeg legger meg, kjenner ut som skikkelig mageknipe. I tillegg til at jeg er treg i magen. Er 10+6 i dag, regner med at det vil gå over når man kommer i 2.tri. Når livmoren er over skambeinet og alle organene er ferdig formet:) Krysser fingrene for det.
nesten30 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 kjenner meg veldig igjen...... er 7+3, eller muligens 7+1;) Skikkelig oppblåst og føler jeg har gassutslipp i hver krok:( løper på toalettet fordi det føles som om det er diarè på gang... men ingenting kommer:( Nå har eg prøvd å spise lite og ofte, litt bedre da. Har i tillegg kjøpt ammete.. tror den hjelper litt. Ellers går det jo goså an å prøve minifom på apoteket:)
Trejenter? Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Ja takk, sammme her ;P Håper det går over en dag. Er 7 uker i dag.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 fint å høre at jeg ikke er alene;) det er hvertfall fælt å føle seg så full i magen hele tiden! håper det forsvinner snart, for oss alle! det blir deilig!
Sweet Georgia Brown Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Hade jätteproblem för ett par veckor sen. Läste att svisker, fiken, yoghurt/biola, linfrö var bra och sätter fart på magen. I tillägg såg jag en oppskrift på "te" gjort på anisfrö, fänkål (fenikkelfrø) plus 1-2 andra ingredienser. Nån som vet? Jag har glömt. I tillägg fann jag ut att man kan ta Minifom, som fås receptfritt på apoteket, även under graviditet.
frk.Skog Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Å hjelp, varer det så lenge? Jeg er bare i uke 5 og har vært oppblåst og treg i magen i snart 14 dager. Trodde sånt gikk over ganske tidlig, men det ser ut som om jeg bare må belage meg på flere uker med denne "tilstanden"... Jaja, jeg er i alle fall ikke så veldig kvalm denne gangen. Da jeg gikk gravid sist fikk jeg kvalme med brekninger allerede i 5. uke og varte til uke 17........................ *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå