E, T & T og ei te Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Legen sier jeg må ringe jordmor selv.. men tilhører de legesenter eller? vet ikke hvordan jeg skal søke opp i telefonkatalogen????
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Fikk tlfnr til jordmorkontor da jeg var på 1. svangeskapskontroll så jeg syns det var rart at ikke du fikk det. Googlet "jordmor + kommunenavn" og fikk da opp et fellesnr til jordmortjenesten i min kommune -kanskje det funker for deg også?
Fire småtroll Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Det er mest vanlig at jordmor sitter på helsestasjonen, så ringer du dit får du enten time av kontordamen, eller hun gir deg direktenummeret til jordmora.
baima Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 jordmødre høyrer ofte til helsestasjoner. ta kontakt med kommune el bydel.. alt etter hvor du bor. Og hvis du ikkje er kommen til rett plass så vil eg jo tro at nokon kan fortelle deg kor du skal ta kontakt
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Må man ringe jordmor selv? Trodde legen henviste til jordmor jeg? Jeg skal til 1. kontroll i morgen så finner det vel ut i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå