baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Sniker meg inn fra 1 trimester. Legen sendte søknad til KK sist uke, er 10+3 nå. Kan ikke huske hvor lang tid det har tatt de andre gangene. Grunnen til at jeg er så spent på tilbakemelding fra KK er fordi de mest sannsynlig setter opp samtale til keisersnitt i samme omgang. Slapp å argumentere noe sist, men gruer meg allikevel til denne samtalen. (er ikke fordi jeg ikke vil føde naturlig, men har så mye skader etter første fødsel at det er anbefalt at jeg får KS). Så nå er jeg super spent hver gang jeg titter i postkassa
Wiingla Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer:) Jeg fikk time til ordinær ul allerede dagen etter jeg hadde vært hos legen for bekreftelse av graviditeten.
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jeg var på første kontroll denne gangen i uke 12. (lille julaften) legen sendte da papirene om UL og jeg fikk brev i posten tidlig i januar om at jeg har fått time 12.februar.
b10na&lillegull Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Fikk brev i begynnelsen av januar om time 6 februar, fikk byttet den til 29.01
Jewel m/jente får gutt Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Fikk time til ordinær ul 3 dager etter at legen hadde sendt inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå