Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 å herregud og sakte tia går!!!! dagen idag har vært skikkelig pyton egentlig!!! går bare og venter, og gleder meg til i mårra!! virker som at lille gullet oxo er spent for h*n har vært ekstra urolig idag oxo!!!! vi veit jo allerede denne gangen at det lever, det er friskt og alt er som det skal, så bare gleder meg til denne ul`n!!!! så er det det spennende da... gutt eller jente..?! hehe.. jeg har selv skikkelig jente følelse, samme har min mor og svigemor, mens sambo håper på gutt..!! thi hi.. får se hvem som får rett da!!! ;-) Men det viktigste er jo så klart at sjarmisen er frisk da!!! måtte bare dele min utålmodighet og ivrighet her..!!! vet det er mange som har ul om dagen, og det er så spennende altså..!!!!! ;-) noen som vil gjette hva det blir...?! ;-) utålmodige "lille" meg!!!! ;-)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hey=) Så moro at du også skal på ul imorgen da=) jeg har to faktisk,fordi jeg ermed i en sånn undersøkelseting,,hehe..så jeg skal på ul både halv 12 og 1245:-O Blir morro..to sjangser til å se kjønn hvs noe skulle "være iveien". Jeg føler også på meg at det er en liten jente:D men det er fordi jeg har bare hatt slike jente symptomer under hele gravididteten..men det kan jo være jeg tar feil forde=) Jeg gjetter at du får jente jeg;) Lykke til i morgen ivertfall!
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 å så artig da!!! har time 13.45 j da!!! skal ha me meg sambo og svigemor, så blir ekstra artig!!! måtte nesten ringe og høre om d gikk greit at svigemor blei med, men d var ikke noe problem!!! blir skikkelig spennende og se hva vi får da!!!! veit ikke helt om jeg har hatt no særlig gutte eller jente symptomer, men HERREGUD å spent jeg er altså!!!!!!!!! hadde du hatt time litt seinere og jeg litt tidligere, kunne vi jo ha møttes for en kaffe eller noe..!! ;-)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er så spent at jeg føler meg nesten dårlig!! men jeg har ikke noen følelse av at det er noe galt..magefølelsen sier at dette går fint =) Jeg ersikkert ferdig på min siste ul klokka 1315 ca jeg da..så kanskje du ikke har kommet så tidlig,men uansett så kan vi vel treffes utenom en dag også=) Hadde vært koselig=)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 jada klart går det ann!! dumt du ikke kom på treffet igår da..!! vi var vel en 17-18stk "sommermager" som møttes på bær&bar!! mesteparten med termin i juni/juli!! men vi kan jo prøve og være der litt tidlig, så kan vi ta en kaffe i "lobbyen" før jeg må opp..?! spørs jo litt på hvor treig svigemor er i mårra men..! :-p hehe...
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 er du på facebook forresten..???
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 jeg visste ikke at det var treff i går jeg da=( TYPISK:-P Men vi får se i morgen da! jeg sender deg ivertfall en melding=) jeg er på facebook ja=) kan sende deg hele navnet mitt på posther inne,litt dutm å legge ut det her:-P
Idaen84 Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Samme her! Skal der kl 10. Første ultralyden min ever:D utruli spennandes:) trur alt går bra inni her vertfall, sparker og herjer på dagen lang:) Hadde jentefølelse dei første mnd, men nå heller det meir mot gutt. Isåfall har mamma og søstrene mine rett:) typen min å svigerfar har tru på tvillinger:D
Sofapute Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 kl 13 her!!!!!!!!!!!!!!!! ENDELIG! Tørr ikke tippe kjønn. forrige gang visste jeg at det var gutt, mens jeg vingler skikkelig denne gangen. har hatt både jente og guttefølelse. Jeg følte på jente, helt til jeg selv syntes at jeg fikk guttemage. blir så spennende! Blir gøy e se hva dere får, hvis dere får vite det da Lykke til alle sammen!!
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2009 så spennende at vi er fler som skal på ul samme dag!!!!!! skal dere to siste her oxo på ul på st.olavs, eller andre steder..?! jeg syns det er så artig i den perioden vi er i nå!! begynner og kjenne spark, får kanskje vite hva det er, og begynner og merke at det vokser og gror!!! en skikkelig artig tid fremover nå altså damer!!!! lykke til i morgen alle sammen!!!!!! ;)
Idaen84 Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Kom nett fra ul nå! litt skuffa (pga dårlig bilde + fant flimmer(?) feil på hjernen), men det var nå ein baby inni der vertfall:) å flimmerfeilen var visst ikkje så uvanlig så tidligt i svangerskapet, så eg skal tilbake om 3 veker å sjekke igjen då. Så nå er det 3 laaaaaange veker til med venting.. Blei òg satt tilbake 2 dagar, men så lenge det ikkje var meir enn det så er det grett:D Spent på å høra kossen det gjekk med dere andre som skulle på ul idag! Englebarn+ lille erta: Er fra Hordaland og var på Stord sjukehus:)
Sofapute Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 gutt, gutt, gutt )) Hadde med min sønn på 4 år som syntes det var heeelt greit med en lillebror Hadde guttefølelse fordi svangerskapet er så utrolig likt som forrige gang. alle tippet jente, men neida Jeg ble satt tilbake fra 24. til 26 juni, så det er jeg kjempefornøyd med. Jordmora tok seg skikkelig god tid, så jeg er sååååå fornøyd ))) Var på Haugesund sjukehus Håper alt er i orden med babyen din da Idaen84
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2009 her blir oxo en GUTT!!!!!! alt var helt perfekt på ul!!! ble flyttet fra 24 juni til 21 juni!!! er kjempe fornøyd nå altså!!!!! var ei kjempe allright jordmor som pekte, fortalte og forklarte masse!!! var oxo med en student som skulle prøve seg litt med apparatet etterpå, så lå på benken i tre kvarter!!! fikk se kjempe masse av den lille prinsen!!!!! håper alt ordner seg for deg idaen84..!! det gjør det helt sikkert!!!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 Gikk kjempeflott på ul hos meg=) Det blir en liten gutt her og..jøss,mange gutter:D Ble satt tilbake 4 dager så ny termin 17 juni=) jeg fikk også sånn student som skulle være med å se på og lære seg ul så jeg lå en god stund jeg også=) Huff,jeg håper at du får en bedre opplevelse enste gang du er på ul Idaen84. Krysser fingrene for deg =)
Idaen84 Skrevet 23. januar 2009 #15 Skrevet 23. januar 2009 Takk alle sammen:) blir litt missunlig når eg ser kor kjekt alle dåke hadde det. Eg satt ein time på venterommet med morgenkvalme, å når eg endelig fekk kåmme inn så tok det 10 min før dei kasta oss ut igjen. Blei ikkje forklart nåke untatt litt om denne flimmerfeilen. Så eg stod der igjen utpå gangen rimelig forvirra! Får berre håpa det går bedre neste gang:) Kjempekjekt å høyra at det gjekk bra me dåke andre!
Idaen84 Skrevet 23. januar 2009 #16 Skrevet 23. januar 2009 Å englebarn+lille erta - har termin samme dag me då! hadde først 19 juni men etter ul så blei det 21:) Men korleis forandrer man termindatoen her? Finner ikkje ut av det..
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 23. januar 2009 hvilken sykehus var du på idaen84? de hørtes ikke så veldig service innstillte ut akkurat!! ja det er mange som har termin ca likt her altså!!! ;) hvis du går inn på din side, så står det brukerinformasjon på den orange linja..! der kan du endre terminen din..!!! ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå