Ayka 09+13+14 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Dette er mitt første svangerskap,så er litt usikker på hvordan kynnere kjennes ut...og jeg har hatt to episoder der jeg trooooor at det kanskje var det jeg hadde,men de var så ulike,og kjente så forskjellige ut,så jeg er veldig usikker. Situasjon 1: Jeg var på kveldsjobb (jobber på sykehus),og det var kjempetravlet på jobb! Masse å gjøre fra jeg kom til jeg gikk! Fikk iløpet av kvelden et par "mageanfall" med vondt på høyre og venstre siden av magen,men ikke midt på. Var to punkt på hver side av magen som ble vonde. Hvor lenge det varte,er jeg usikker på-hadde liksom ikke tiden til å tenke over hvor lenge det varte... Ved et par anledninger måtter jeg stoppe opp for å få gispe etter pusten en gang,for så å kunne gå videre. På en skala fra 1 til 10,så var disse smertene på en 5'er... Trodde det var kynnere,men magen var ikke hard... Var dette kynnere,eller? Trodde mange alltid ble hard når man kynnere... Situasjon 2: Orgasme! Et sekund etter endt orgasme ble magen kjempehard!! Det var litt ubehagelig,men hadde ikke vondt. På en skala fra 1-10,så måtte det ha blitt en 1'er-kanskje 2'er...altså,ubehagelig,ikke vondt. Er det dette som er kynner?? Jeg er 21uker på vei... Håper noe kan komme med sin mening Og kanskje gi meg en OK beskrivelse av hvordan kynnere faktisk er
Ayka 09+13+14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2009 Trodde MAGEN (skulle det stå ) alltid ble hard når man HAR kynnere...
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 he he.. høres ut som at situasjon 2 var en kynner, mens situasjon 1 var smerter i de støttebåndene som holder livmoren!! helt totalt normalt, men kan være veldig vondt..!! men er riktig som du sier, livmoren blir hard når man har kynner!! det er jo det ordet kynner betyr; at livmoren trekker seg sammen og blir hard!! jeg har kynnere hver dag, og det kan være ubehagelig ja!!
Ayka 09+13+14 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Var egentlig det jeg trodde Men så trodde at kynnere var værre enn som så...derfor jeg tenkte at det kanskje var kynnere jeg hadde når jeg var på jobb,men magen var jo ikke hard... Og trodde også at kynnere var enda vondere enn den jeg fikk i fbm orgasmen,men det finnes kanskje forskjellige "styrker" på disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå