Gå til innhold

noen fra tønsberg o.l her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært så koseli å treffe andre med små :) jenta mi er 3 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt

Skrevet

hei, våle her =) Hadde vært koselig å møttes ja =) Planer i morgen? Jeg og ei fra Stokke skal møtes i Tønsberg kl 12 =) lyst å bli med?

Skrevet

Hei, Aquanimba. Vil du møte oss i Tønsberg i morgen? Hadde vært koselig =)

Skrevet

ja, hadde det ikke =) Jeg skal møte ei fra Stokke på farmandstredet kl 12 =) Koselig om du kom også. Kunne vi tatt en kaffe, lunsj =)

Skrevet

Åh, så det finnes folk med unger der oså =) hehe, flytter snart fra beren til horten jeg :D Men er jo ikke lange veien til Tønsberg :P

Skrevet

koselig da ツ:Blæh Ikke langt fra Våle heller. Går på babysvømming i horten vi =) Vi får møtes en gang du flytter hit =)

Skrevet

det hadde vært kjekt =) Hvor gamle er dere da? Tror min "baby" er litt eldre enn deres da :P

Skrevet

jeg er 23 og ellen jeg skal møte er 23 også mener jeg =) hun har en fra før også. Jenta mi er 5 mnd ogsønn hennes er rundt 4. men koselig om du vil møte oss da =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøsses, i nabokommunen jo ;) Bodd lenge i Våle? kjenner mange der :o)

Skrevet

daneli, er det ellen u skal treffe idag? er ei veeldig god venninne av meg :) skal selv møte ei venninne i byen idag kl 1 :)

Skrevet

Bor dere i Tønsberg hele gjengen? Kjenner dere Caroline? Eh... Litt vanskelig å forklare uten etternavn. hehe. Hun har en sønnpå snart to år?

Skrevet

Jeg holder til i Horten jeg, er 22 og har en datter på 1 år :D

Skrevet

hadde jo vært artig å treffes!! min ville lille tulle er 3 mnd og vi trenger å komme oss mer ut :D

Skrevet

ja, det hadde vært kjekt. Reiser til Horten på søndag og skal være der i to uker =) Skulle gjerne hatt noe å gjøre mens typen er på jobb om dagene :)

Skrevet

skriv en pm da så kan vi prate mer der.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...