Hakkamella Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Var hos jordmor. Det er alltid en liten boost av trygghet og positivitet å gå til henne! I går var jeg skikkelig på felgen, sikker på at lillefrøken ikke vil ut til mammaen sin og at jeg aldri kom til å føde! I dag er humøret snudd. Nå har jeg en følelse av å ha gått inn i en kokong av forventning, spenning, ro, trygghet, glede og kjærlighet. Jeg skal ha minst mulig kontakt med verden utenfor nå de siste 10+ dagene, og jeg skal virkelig bare dulle med oss her i vårt rede! Om ikke lenge er julaften her for oss, og veslefrøken skal forandre hverdagen totalt. Vi skal få kose, klemme, kysse, stelle, lukte på henne, høre henne, se henne, nyte henne! Og verden kan bare dra sin kos, for ingenting betyr noe annet enn det som foregår her i vår familie. Og her hjemme er det et sted man ønsker å være. En trygg og god havn. Bare 10+ dager til så blir vi 2 til 3. Spennende!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå