Gå til innhold

Oppgitt over Barnehagen.... Uff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har akkurat starta i bhg, og han er straks 9mnd. Permisjonen min er over, og jeg er så "heldig" at jeg studerer og har korte dager i forhold til en vanlig arb.dag

Mini er i bhg 4 timer 4 dg i uka, og hver dag får jeg høre at han er så liten, og at jeg må passe på at han ikke får så lange dager.... Tror de ikke at det er vanskelig nok å la andre passe på skatten vår, uten at vi skal bli påminnet det hver eneste dag opptil flere ganger om dagen?! Hadde jeg ikke studert, måtte han jo vært i bhg en hel arb.dag.. Hører med til historien at han sover minst 2 av de 4 timene, så han har jo ikke mer enn 2 timer der han er våken på det lengste.

Mini trives i bhg, og smiler når vi kommer og bryr seg absolutt ikke noe om at jeg kommer og henter ham. Han ser at jeg er der, og leker videre. Hjemme er han en drøm, og smiler og ler! Hadde vært noe helt annet om han hadde vist tegn på misstrivsel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er jo dårlig gjort av de å gjøre det.. og når han sover halve tiden burde de jo ikke bere noe for de å klage på..

og viss gutten din trives og sånn da burde de helle gi deg mye positive tilbake meldinger, slik som de er kjekt for deg å høre, når du vet at han egentlig har de bra..

vi hadde en unge i bhg vår som og var 9 mnd da han begynte, og han gikk lange dager fra 08-16. og moren hennes gikk gjemme og hadde fortsatt permisjon, men de måtte betele for bhg plassen i 3 mnd før hun egentlig skulle begynne og da sendte moren ungen i bhg og var hjemme selv.. hvor idiotisk er ikke det da..

Skrevet

Ta en samtale med ped.leder.

Si du synes det er vanskelig når du får tilbakemeldinger på den måten, spør om de faktisk mener han er for liten til å være der 4 timer og hvis de synes det ville jeg stillt spørsmål på hvorfor de da tar inn barn i den alderen.

Du vet og ser at barnet ditt har det bra, det er ett godt tegn og det er viktig at du får studert.

Lykke til, dette går nok bra!

Skrevet

Det kan virke som at enkelte er av den arbeids-sky sorten og vil ha færrest mulig barn der til enhver tid :S

mamma har jobba i bhg i 14 år og hu rister bare på hodet av dem. Jeg kommer til å levere og hente som det passer meg best fra nå, og ikke spørre dem om hva de mener. og jeg kommer også til å si ifra om at jeg ikke trenger å få høre at han er liten flere ganger. var bare greit å få skrevet ned dette her, og få flere tilbakemeldinger. ;) De 2 siste dagene har han jo sovet enda når jeg har kommet for å hente ;)

Hadde ikke vært meg som hadde gått hjemme selv og hatt banret mitt i bhg om jeg ikke var nødt... men skolen må man jo bare få ferdig en gang liksom...

Tusen takk for svar jenter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...