Gå til innhold

Hmmm... tidenes korteste omgangssyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ny runde med omgangssyke i bhg til snuppa. I dag tidlig våknet hun med magevondt. Vanligvis går magevondten hennes over innen vi har begynt med frokosten så tenkte ikke så mye over det. Men mens hun spiste frokost begynte hun å gråte lig ogg krøke seg sammen. Klarte ikke stå oppreist og jeg bar henne på badet. Etter å ha pusset tennene fant jeg ut at bhg var uaktuelt. Hun gråt og krøka seg. Etter kanskje 10 minutter så kastet hun opp. 10 minutter senere var hun i supert humør, og det har hun vært resten av dagen.

Hun har ikke spist noe som vi andre ikke har spist så er neppe det heller. Og vanligvis blir hun veldig lett angrepet av omgangssyke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det.

Her har snuppa vært hjemme fra barnehagen siden fredag.

Startet med diare her.

Og hun har også kastet opp, men bare et par ganger 2 dager på rad.

Har også hatt litt feber. Diareen er det som har vært værst her, har fortsatt illeluktende bleier, så holder henne hjemme resten av uken også tenker jeg.

Håper for deres del at det ikke er den harde omgangssyken, for dette er ikke noe gøy.

Skrevet

Nei jeg er jo litt usikker, hørte nemlig at omgangssyken som gikk nå var verre enn den som gikk rett før jul. Da var hun dårlig i 5 timer, og kastet opp 4 ganger på den tiden.

Men diare har hun aldri hatt i forbindelse med omgangssyken. Tror hun har en tendens til å slippe lett unna de fleste rundene.

Skrevet

Lillemor kastet opp natt til forrige lørdag,det kom masse...sov i to timer så kom resten...sov til morran.Da var hun helt fin,blid som vanlig.Ikke noe mer etter dette og ingen andre her har fått det heller.

Noen får det nok litt mildere enn andre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...