Venter nr3 er 22 år Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Er 4 gang,min egen termin var på mandag,men ul terminen er om 9 dager... i natt var det veeeldig nedpress...og nå begynner det igjen...Veldig nedpress og romstering inni her...men ikke kynner da.....eller det vil si magen er som oftes hard hele tiden... Har nettop kommet hjem med unger i fra skole og barnehage og sånn...men alikevell...pleier jo det hver dag...kansje dette er dagen? hehe kan håpe i allefall!!!
Hakkamella Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Det er det spørsmålet vi stiller oss hver dag og natt! Er dette dagen/natten? Kommer babyen snart? Kjenner også voldsomt nedpress i dag, som om jeg er i ferd med å bli delt i to i bekkenet. Har 10 dager til termin i dag. Kynnerne er der stort sett om ettermiddagen og kvelden. Vi får bare vente og se! HEIA OSS!!! Stå på! Snart kan vi lese om din fødehistorie og min!
mammaen til 2+1 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Slenger meg på her.. Vil Vil Vil så gjerne.. 10 dager igjen her og.. Venter i spenning hver dag.. men utålmodigheten er ikke så intens lengre.. Har blitt strippet i dag og kjenner at håpet øker på snarlig fødsel.. haha sa til JM at jeg håper jeg ikke trenger neste kontroll.. =) =) Nedpress er absulutt positivt i henhold til modning.. Jeg har ikke så masse av det.. men håper likevel at ting skjer snart!
Venter nr3 er 22 år Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 oj jeg visste ikke at nedpress og modning hadde noen sammenheng jeg..hehe,men aldri tenkt over det...bare født liksom!!! haha
mammaen til 2+1 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Fikk vite det av JM i dag.. var på modningsakupunktur.. Hun sjekka om jeg var moden og slikt.. det var jeg.. hadde 3 cm!! =) =) Men babyens hode var ikke superlangt nede.. så hun sa at det blir jo ikke det samme iom at babyen ikke er der nede å presser på.. Så det er bra med nedpress.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå