*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 I hele høst har jeg slitt med negative tanker om meg selv, spesielt i ft jobben. Begynte i ny jobb i august. Syns kravene er ganske høye og føler jeg ikke er dyktig nok eller passer inn. Jeg gruer meg faktisk til å gå på jobb veldig ofte pga dette. Jeg har fått bare dårligere og dårligere selvtillit, fått fryktelig dårlig hukommelse, klarer ikke følge med på noe lenger. Jeg er konstant trøtt, og sovner ofte på sofaen tidlig på kvelden. Uansett om jeg sovner tidlig eller tvinger meg selv til å være opp til normal leggetid våkner jeg midt på natta og får ikke sove igjen. Jeg gråter for ingenting, og skifter mellom å svette og fryse. Energi er noe jeg ikke har om dagen, jeg er helt gele i kroppen og skjelver så fort jeg har beveget litt på meg. Det skal sies at jeg har vært mye fysisk syk i høst/vinter også. De siste 2 mnd har jeg knapt nok vært frisk (forkjølelse, influensa, bihulebetennelse, omgangssyke) Jeg jobber med barn, så det florerer jo av bakterier, men allikevel... Noen som kjenner seg igjen? Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå