nurke87 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Da har jeg vært på første kontroll. Veldig godt og endelig få det "bekreftet" Blodprøven og urinprøven var fin De sa jeg hadde god blodprosent og starte dette med Fikk også satt foreløpig termindato til 29 august Flere som har vært på kontroll??
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har også vært på 1.svangerskapskontroll i dag. Tatt masse blodprøver,blodtrykk,vekt og fikk rekvisasjon til tidlig ultralyd. Fikk termin 23 sep og er nå 5+2!Får første ultralyd før jeg er 13 uker på vei,så det blir spennende! Du er 3 uker lengre enn meg du da:) Gratulerer med spiren da nurket87.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hva gjorde de for å bekrefte svangerskapet på kontrollen da? Og hvorfor får du ultralyd allerede i uke 13?
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 De tok en graviditetstest med urina mi.Med deg da? Jeg har diabetes type 2 og får en del komlikasjoner når jeg går gravid. Også hadde jeg 30%infarkter på morkaka foriegang jeg var gravid og mista i uke 21,så nå skal jeg bli mye bedre fulgt opp.
nurke87 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Takk takk mollemor-79 Og gratulerer masse selv Er skikkelig spennende dette her... Ble så mye mer virkelig etter at man hadde vært hos legen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå