Chris Cullen Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 noen som har født på bærum sykehus som kan hjelpe meg? jeg trodde man fikk nettingtruser på sykehuset, men i den brosjyren jeg har fått fra sykehuset stod det at man skulle ta med nettingtruser i baggen....trenger jeg og kjøpe det eller ikke? mye rart man skal tenke på. hehe
Mia29 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Hei! Jeg har ikke født før, men det virker merkelig at du skal måtte ha med nettingtruser. Sykehusundertøy er uansett fæle greier. Kjøp heller noe billig bommulsundertøy i litt god størrelse. Husk at hvis du kan få en del blødninger etter fødselen slik at du kan trenge å bruke bleier som er større enn vanlige bind og da funker det dårlig med g-string eller små lekre saker i hvit blonde. Dessuten er det greit å ha med noe tøy som det ikke er krise om får blod på seg. Jeg har ei venninne som måtte kaste nesten alt hun hadde med på sykehuset fordi hun ikke klarte å få det rent etterpå. Men kanskje noen flergangsfødende her inne har synspunkter på dette med nettingtruser og sykehustruser forøvrig.
Chris Cullen Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 hehe, nei tror nok jeg skal holde meg laaaangt unna g-streng trusene en stund etter fødsel. heller grandma` trusene da ass!
smurf 77 * har født Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 hei, jeg har født på bærum 2 ganger, i 2002 og 2005. begge gangene måtte vi ha med egne klær til oss. ammebh, nettingtruser, joggebukser og egne topper. jeg hadde med morgenkåpe og tøfler, det er litt digg å ha rudt seg når vi må hente maten selv fra buffe trallen. babyen får trøyer og bleier der, men kan jo ha med eget til den lille også, hvis man vil. gled deg til havresuppen kl 0400 om morningen, den er supergod. jeg savnet den masse og denne gang skal jeg føde på riksen og får nok ikke havresuppen da! lykke til opg gled deg til barsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå