Gjest Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Har hatt skikkelig troen på at et har skjedd noe denne pp...vondt i korsryggen uten at det har kjentes som muskelr som var ømme, ømme bryster, tørst, mistet litt matyst, mer luft, vondt i hodet, vondt/mensenvondt de siste dagene............................................... har Ikm torsdag -søndag denne uken... Tok test i dag som var negativ... Da ble jeg også negativ...hehe... Vet at de kanskje er fortidlig å slå ut, men klarer ikke la være å bli skuffa... Har gjort alt denne pp... tatt vitaminer hver dag, gått til akupunktør, ikke trenet hardt........ I tillegg har jeg begynt å bli forkjøla... det er jo heller ikke noe godt tegn... Bare et lite hjertesukk fra en som venter på hemmeligheten... flere som er smådeppa i dag??
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Ja, jeg er det. Hadde trua, til og med noe jeg inbildte meg at var symptomer. Også våkner jeg i dag av tidenes menssmerter, og ikke en time etterpå engang kom den. Så, ja, jeg er skikkelig skuffa. Men du kan jo fortsatt håpe litt hvertfall da. Krysser fingrene for deg. Og for meg selv, at neste pp gjør susen.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Du ska slippe å deppe aleine Pga jobben te sambo så kan det nok ta noen måneder før me får no real sjangs på å lage en baby... Når det ser ut som om han må jobbe mandag te fre-/lørdag vekke hver uke ei stund framover så...ska litt te før det skjer no.. Og kroppen min SUGER når eg ikkje går på p-piller! Derfor ekstra frustrerende at eg har slutta nå når det ser dårlig ut med muligheter for ei spire.......så litt deppa...
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 ja uff... det er hardt å bære prøver... jeg var dum og naiv, og trodde aldri at det skulle være en sånn stor påkjenning for hjernen min dette her.... er litt godt å komme inn hit og sutre litt Godt med andre som er i samme situasjon... takk for at dere ville svare. Hjalp faktisk litt å høre at dere også har det ille... (ikke at jeg unner dere å være deppa) Tiden vil komme for oss alle en gang... bare håper den kommer fort... ja det er sant som du sier at jeg i hvertfall ikke har mistet alt håp ennå... noen dager er bare sånn..
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Ja, noen dager er det bare sånn. Det skal ikke bare være lett. Men vår tid kommer. I mellomtiden er det veldig godt å ha dette forumet. Her vil vi nok alltid treffe noen som kjenner på det samme som oss. Hvor lenge har du prøvd? Vi har bare prøvd i 3 mnd, men jeg forbeholder meg retten til å bli skuffa fordet..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 hehe ... helt enig... har ikke prøvd så lenge vi heller er i 4.pp. Men er jo allikevel skuffa... Mange venner sm bare ble gravide ved å vaske kjærestens truser... hihi... er kjedelig .... Har vært klar så lenge før vi bgynte å prøve også... derfor føles det som om vi har prøvd mye mye mye lenger enn 4pp.... Jeg forbeholder alle som prøver og ikke blir retten til å være skuffa... håper bare at HCG nivået mitt bruker lang tid på å komme opp... og derfor testen var negativ i dag... er jo lov å håpe litt ennå... TR var to dager fosinket sist mnd, så kan hende jeg har lenger syklus enn jeg trodde... da er jo ikke IKM før til helga! Hvor gammel er du da?
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Jeg blir 25 ganske snart. Enn du? Er ikke så lett når syklusen blir forsinka, da blir man litt forvirra. Var klar lenge vi begynte å prøve jeg også, så jeg er litt utålmodig...
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 ble 25 i slutten av 2008. Da er vi nesten jevngamle da Første barnet dere prøver på? Er første her... håper så inderlig at det har klaffet nå... men mistet alt mot ... har planlagt å vaske her i dag, men er deppa, så tror ikke det blir vasking. Skal snart dra på skoln også... i hvertfall ikke motivert til det...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Ser mange på vår alder her inne 25 år sjøl Etter år som singel og til tider mannehater (ikkje feminist..bare syns menn va generelt sett udugelige..hehe...liiitt feministiske tendenser da mennee). Men så dukka prince charming opp gitt! Plutselig hørte eg bryllupsklokker og så for meg barnevogna passa bak i stasjonsvogna eg akkurat hadde kjøpt. Hehe..kvinnfolk ass.... Så når han foreslo heile baby ideen så var eg solgt..! Derfor suger jobbinga haaans!! Dette va jo bare 2-3 måneder siden...også..plutselig får me ikkje starta skikkelig likavel...æsssj... godt eg har en opptreden i april..så har eg hvertfall noe å holde på med og prøve og konsentrere meg om....sjøl om babysuget har ein tendens te å overdøve det mesta.....dåkker skjønne sikkert ka eg meine
Prosjekt_baby84 Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Ja, det er virkelig en sykdom å være verpesyk. Altoppslukende så det holder. Også når alle rundt blir gravide da... hehehe... Man blir nesten helt tullete. Ja, det er første vi prøver på også, så det er liksom ekstra spennende da. Skolen ja,er du student? Jeg er det selv, sykepleierstudent. Drømme, hva slags opptreden er det du har? Nysgjerrig jeg. Moro å møte jevngamle som er i samme situasjon:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Ja det må eg si Kjekt å finne andre i ganske like situasjoner. Eg drive å synger litt sånn på hobbybasis. Sunget i noen brylluper og for venner og familie i andre store feiringer. Så skal opptre sammen med pappen min i april...syns det e noe av det mest fantastiske i verden å kunne dele ein så stor interesse med sin egen pappa! Første gang eg ser han grine skikkelig blir nok når eg kan fortelle han at han ska bli morfar.... Så..neste helg ska eg humpa som pokker og hosta i øst og vest! Haha! Og ikkje bruke opp flaksen min på flax-lodd! Også drikka hostesaft da..hvis eg finne utav det opplegget der........altoppslukende va vel velbeskrivende ord ja.. Lenge igjen av sykepleierutdanninga da? Når e IKM for dåkker??
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Hallo! Nå er jeg tilbake fra skolebenken. Jeg er Førskolelærer, men tar videreutdanning i spesialpedagogikk. Så jobber 100% ved siden av. Kjenner jeg blir litt misunnelig på deg drømme, som optrer med sang. Har selv sunget i mange år, men har sceneskrekk... Men synger også litt sammen med pappa Ellers er det bryllup til sommeren. Hadde tenkt meg å ha mage da hihi... kanskje ikke alle pikers drøm, men det er nå min drøm!§ Har IKM en gang denne uken... Hatt skikkelig vondt i "mensenmagen" i hele dag... Håper det er et godt tegn på at TR Blir borte for 9 mndr!!! Er ved litt bedre humør nå enn tidligere i dag! trengte nok å komme meg ut litt! Hvor i landet er dere fra da?? er selv fra Østfold
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. januar 2009 #13 Skrevet 22. januar 2009 Sceneskrekken min blei betraktelig bedre ette ei venninne utfordra meg te å melde meg på en lokal talentkonkurranse..j*vligste eg har gjort noen gang!! Men og noe av det beste! E fra Nord-Rogaland..forblåste plassen værgudene glemte..... Men godt å høre det hjalp å få lufte seg litt Har som regel den effekten å komme seg ut.. ihvertfall når det e noe en interessere seg for...e bare det å huske det nedi hullet våres da...... Nok en søvnløs natt..virke det som!! Vurdere å ta meg noen glass vin..men det e jo ikkje den beste medisinen akkurat.. Men ska heldigvis ingenting i mårra!! E sjukemeldt så...ska bare slappe av og ta igjen husarbeid! Håpe nå dåkker to tuttene sove godt nå Og hold meg oppdatert!!
Prosjekt_baby84 Skrevet 22. januar 2009 #14 Skrevet 22. januar 2009 Da er jeg tilbake fra skolebenken også, eller rettere sagt praksis. Jeg er på første året. Tok litt tid før jeg fant ut at de var greia. Trives godt da. Kan sikkert være litt utfordrende å være gravid i et sånt studie, med tanke på praksis og sånn, men jeg tror det skal gå fint. Bare håper jeg blir det snart..!
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 hey ladies! ja... er nok tøft å gå på skole og sånn når du er gravid, men man klarer det man vill vet du! Er egentlig i stårlende humør i dag, så alt er bare bra her. HVordan er det med dere?? Ingen tegn til TR ennå heller, så det er ennå håp for meg Når har dere IKM da? Hvor var du i fra Ønskedrøm??
Prosjekt_baby84 Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er i bra humør jeg også. På`n igjen med godt mot, det er bare å vente til neste sjanse og lade opp til ny symptomjakt:) Jada, man klarer hvis man vil. Man veit jo aldri hva slags form man blir i, så jeg håper jeg slipper å bli dårlig. Jeg er en veldig 100 % student, liker ikke å gjøre ting sånn passe bra. (streng med meg selv ja). Jeg er fra Akershus. Tar du spesped på deltid da eller?
SuperKlar86Gravid Skrevet 22. januar 2009 #17 Skrevet 22. januar 2009 Hei melder meg på "sukke" tråden... Fikk TR i dag, nøyaktig på dag 28 som jeg ( med ett unntak) alltid gjør.... Så nå er det over i 6. pp. etter Sa i fjor. ÅÅåå...Det er jammen meg en påkjenning å drive med dette... Jeg hadde faktisk så mange "tegn" denne pp, på at jeg var gravid.... Tar dere mange vitaminer o.l? Jeg tar ingenting. Sabo tar sink... Burde kanskje gjøre noe jeg også.. Hørt at mange har gått til akkupunktør ?
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #18 Skrevet 22. januar 2009 ja spesped en kveld i uka i et år. Jeg er også 100% student, så der var det ennå en ting til felles. Jeg "føler" meg faktisk litt gravid... men det kan jo bare være hjernen som spiller meg et puss... vil ikke håpe alt for mye... Hold meg oppdatert æ snupper
Prosjekt_baby84 Skrevet 22. januar 2009 #19 Skrevet 22. januar 2009 Jeg tar zink, multivitamin, folat og omega 3. Men det er også fordi jeg synes det er fint å ta vitaminer, ikke bare fordi jeg prøver. Folaten er det da.. Tar du ikke folat, SuperKlar?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. januar 2009 #20 Skrevet 22. januar 2009 Hm...får ut å kjøpe noen vitaminer i mårra og ja i tillegg te hostesaft! Har IKM 13 feb så..neste uke vurdere eg å kjøre å treffe sambo for en liten dose...dagen før han kommer hjem! Har el på fredagen..ifølge div. kalkulatorer. Men..e det sånn at ...kvinnfolk tar mer på vei over det å bli gravid? Plutselig sitte eg her inne nesten daglig, bestilt el-tester i posten..vitaminer og el-dager og...va ikkje måte på. Sko liksom bare...slutte på pilla eg og late som ingenting..hahaaa! For det va lett! Va jo sambo som tok opp hele temaet da så..han har en liten gutt fra før så hadde egentlig tenkt at det vakje så "hastverk" for han...meeen..basilla tok meg gitt!! Blir som en hobby nesten..hehe.. Men har veldig mange...rare tanker...siden han har en liten fra før. X'en hans var gravid da vi blei sammen. Og det har jo bare vært et helvete fra begynnelse te slutt. Nesten ikkje sett sønnen sin og eineste mulighet for han/oss å få tilbringe tid med han e hos HENNE! Og, hør på dette, hu bor hjemme hos foreldrene sine! Og hu meine vi skal bo der i helgene?! Med dei! Greit at mødre e hormonelle og litt sneversynte av og til..full forståelse! og hu e vel så sjalu at hu holde på å dø. (hu fant ut at det va ein god idé å bli gravid når dei holdt på å gå fra hverandre..deeet løste aaaalt..også måtte hu flytte likevel....) Men eg hadde ALDRI klart å vær så egoistisk.....aldri...barnet først..uansett!! Off..nå blei det mye syting her! E ikkje så mange en forteller sånt..hvertfall ikkje eg! Eg e jo super-woman! Takle aaalt (gjør egentlig det og da men..noen dager tenker en jo mer enn vanlig..) Så nå har eg lessa over på dåkker..hehe.. Sorry!! Men det va godt.. Heldigvis e han relativt liten enda, skjønne stegutten min...så ingen hastverk med å "fikse" alt ennå. La hu få litt tid på seg, så kanskje noen nær henne kan få det te å gå opp et lys. (faren hennes e jo totalt på sambo si side!!) Så..ellers...ja..sambo komme hjem i mårra...får vcel..trene litt te neste helg! Hehe..vett aldri når el kommer!! når en aldri har testa før! Hm...bør egentlig reise på besøk te han onsdag neste uke eg da..og sove der te torsdag..så komme han hjem på fredagen..då får me jo dekka heile perioden! Haha! *svimehuet* Men sånn ellers.... Kordan går det damer/jenter?? når va det dåkker hadde IKM? (harkje fått det med meg hvis noen har skrevet det..) *sender klissete tanker*
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #21 Skrevet 22. januar 2009 haha må le litt av meg selv.. så mye som jeg er her inne på bim om dagen... ser det heldigvis er flere som er hekta! hihi... Har IKM fra idag - ca søndag denne uken.... så er litt spent da.... Velkommen til alle som behøver å være med på sukketråden:) bare hyggelig. Drømme:det høres ikke ut som noen hyggelig situasjon med stesønnen din... men mamman der vil nok forstå det litt etterhvert. Hvor lenge siden er det dere ble sammen da?? '' Hvorfor ikke ta el.tester?? har stor tro på det jeg asså... Tar også de samme vitaminene... og så har jeg vært hos akupunktør denne pp.... uansett om hun har hjelpt meg å bli gravid eller ikke, tror jeg at hun satt i gang kroppen litt... så tror ikke det var forjeves... Var der egentlig for andre plager, så tok litt for å bli gravid i samme slengen Synes jeg hører om noen som er gravide hver dag jeg... er det virkelig mulig? eller er det bare jeg som legger merke til det mer enn før?? ikke vet jeg... Ennå ingen tegn til TR Tenkte å teste i morgen... men litt redd for å bli skuffa igjen.... hm... vanskelig det....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. januar 2009 #22 Skrevet 23. januar 2009 Ta ein test du Adine..så veit du...kanskje..hehe..eller...e kanskje ikkje bare bare nei... Tok meg to måneder med oppkast og kvalme før eg turde tenke på ein graviditetstest....viste seg at all kvalminga høre te angst'en eg har hatt i det siste da men..hehe.. Tenke jo ikkje så langt når en har klura med p-piller heile sommeren...også får en kvalme som ikkje går over...off asså...kvinnfolk... Eg og gubben blei sammen for ett år side ca på desse tider Planlegger sånn løst bryllup i år...så...mage på bryllupsbildet gjør ikkje mer noe ass!!! Så..hu burde vel venne seg te det snart....håpe eg..ordne seg jo alltids te slutt da...hvis det skulle gå til retten så stille jo gubben min ganske sterkt da! så...ja..men ja..alt ordne seg alltid. Men ja! ALLE blir gravide for tia! Lure på om kanskje det betyr at me begynne å bli voksne Hehehe...Har 3 venninner som e barnløse....resten har yngla for lengst..eller e midt i ruginga... Eg e nødt å vente så leeenge før eg kan testeee! Har jo ikkje hatt el ennå denne pp! Men...akkupunktur tror eg e veldig bra. Om ikkje aent enn, som du seie, får kroppen igang, men det redusere stress! Og det e kanskje det oss prøvere trenge minst mulig av! Men...tar du ein test og den blir negativ...så kan du jo bare bli positivt overraska ettepå!? Eller så veit du jo..... Anyways!! Eg ska tenke homronelle tanker for deg!!! Kanskje det hjelpe
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #23 Skrevet 23. januar 2009 hei Har testa i dag... negativ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ingen tegn til Tante rød ennå ... hm... venter i spenning.. Tester med billigtester, såkanske det hadde vært en ide å kjøpe cb test... Det rareste er at puppene mine har forandret seg denne mnd.... samboeren min begynte å kommentere det i går... han synes de er mye mer "struttende" HÅPER VIRKELIG DET ER ET GODT TEGN! Tappen er også uvanlig høyt oppe.... er slitsomt å gå sånn og vente.... og vente..... og vente.... hehe...... men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sier de jo.... som dere har sagt før.. jeg har i hvrtfall et håp ennå, så lenge tr holder seg unna. tror kanskje all baby poppinga er et teng på at vi bgynner å bli voksne jeg og... nå er de vel snart vår tur også... har sinnsykt vondt i hodet i dag, så tror jeg legger meg litt uder dyna igjen... titter innom her ganske ofte, så jg kommer nok til å skrive mer i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå