MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 ...Og jeg er så kjempe nærvøs:/ Tenk om det er noe galt:S Jeg er skikkelig dårlig i magen i dag...bah...kommer sikkert ikke til å få til å sove i natt:O Åhhh gud..
Himmelhopp Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skal også i morgen! Var kjempenervøs inntil for en uke siden, da begynte det å bli så mye sprelling i magen at jeg ble litt beroliget. Har litt sein ultralyd, så det var vel på tide å kjenne den sparkingen nå. Blir godt å få sett på ultralyden at alt er i orden, for det er det jo mest sannsynlig. Så kan vi glede oss etterpå begge to :-) Lykke til så masse!
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jeg har oxo ul i mårra!!! gruer meg ingenting, men gleder meg som en liten unge, og tia går SÅÅ sakte..!!! vi har vært på to ul allerede, i uke 7 og 12, og kjent masse spark daglig, så vi tillater oss og bare glede oss den gangen her!!! er så spent på hva d er...!!!! :-)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Åh,jeg også kjenner ltit sparking,elelr bevegelser daglig=) Men det er så lite enda..jeg er 19 +6 og synes det er litt rart..men det kan vel ha noe emd livmora å gjøre ...har vært på tre ul før så vet ikke hvorfor jeg er bekymra men,,,litt redd for at de skal finne noe feil med ungen..men jeg gleder emg også da...på en annen side..skal spørre om kjønn og slikt=) Englebarn+lille erta når skal du på ul imorra da?
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 jeg skal på ul kl 13.45!!! kanskje vi møtes..?! hadde vært artig altså!!! det der me spark tror jeg er veldig induviduelt når man kjenner altså!! har møtt på folk som mener det er totalt umulig at vi kan kjenne spark på utsiden allerede i uke 17-18, men så har jeg vist de det, og de har fått kjenne selv, og da blir d lixom noe helt annet!!! masse bortforklaringer på at jeg umulig kan være så kort på vei, at jeg må være minst 21uker osv..! men jeg har jo vært på ul alt, og vet at jeg umulig kan være lenger på vei enn 18+2!! men send på ei mld når du er ferdig på ul i mårra da!!! så får vi se hvor hen i verden j befinner meg!! du har vel fortsatt nr mitt..?! englebarn+lille erta!!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 Ja,mange som mener mye om dette med spark..jordmora mente til meg da at jeg måtte ikke forvente meg noe skikkelig sparking før helt utti uke 28:O Synes det var lenge til jegd a men..kjenenr det på innsiden ivertfall=) Jeg har tlf nummeret ditt enda ja,så jeg kan sende deg en mld når jeg er ferdig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå