Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Trodde det var tull og tøys, men hun er invitert i bursdag på lørdag på Skaugum til dem. De går i samme bhg på samme avdeling da! Vurderer og sende med henne et engangskamera slik at hun kan ta bilder vi kan selge til se og hør!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Du er passe teit som renger å skryte av det..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Og hva er poenget med å fortelle det her??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Kanskje du burde utstyre henne med skjult kamera også. Levende bilder er vel mer verdt enn dårlige engangskamerabilder. Og så kan de jo legges ut på youtube...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 I tillegg til å drite deg loddrett ut, så ville ikke engang Se og Hør kjøpt disse bildene.. De har faktisk NOEN etiske retningslinjer, og bilder tatt av kongebarna i sitt private hjem tror jeg faktisk ligger godt innenfor grensen. Heldigvis for Ingrid..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Å jeg skal gifte meg med Prins William, Kate får nok en overraskelse når han forteller henne overraskelsen. Men satser på å sende det hele live med webcam jeg da.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Stakkars Ingrid Alexandra, fordi det finnes syke folk som deg der ute.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 Jeg tror såpass godt om folk (naiv?) til å tenke at den siste setningen var en (dårlig) spøk. Koselig at de kongelige er så "hverdagslige". Go Mette-Marit!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #13 Skrevet 21. januar 2009 Hi her, skal selvsagt ikke sende med henne noe kamera, men sånn sett kunne det jo vært fristende så hadde man fått sett kronprinsparet sin private leilighet som de har inne på Skaugum. Ja, det er kjempekoselig at de inviterer barna som Ingrid Alexandra går i bhg med i bursdag, men de ønsker jo at barna deres skal ha en så normal oppvekst som mulig.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #14 Skrevet 21. januar 2009 men de ønsker jo at barna deres skal ha en så normal oppvekst som mulig. Hvorfor sier du det når du oppfører deg sånn? OMG! stakkars lille jenta! at du en syk dame skal snoke og være så nysgjerrig. snok på naboen din i stedet! dessuten. se og hør vil ikke ha bildene. jeg var på forsiden av her og nå pga en heftig sak, meg utlyste de, men han kjendisen hadde de ikke lov å publisere pga en lov.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #15 Skrevet 21. januar 2009 Skjønner at hun ikke skal sende med kamera, men rimelig harry å skryte av det her uansett.
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #17 Skrevet 21. januar 2009 Himmel for noen svar du har fått HI, det er bare så utrolig mange frekke folk her inne at jeg blir helt matt. Skjønner dere ikke at HI spøker rundt det å sende engegangskamera bare var en spøk?! Jeg synes det er ganske spesielt jeg da, og bli invitert i bursdag til en liten ekte prinsesse...... Men så er vel innleggene om utro kjærester, kjønnsvorter, Reimadresser, kontantstøtte, når utbetales barnetrydg, la ungen sitte alene utenfor butikken, og for ikke å glemme det evindelige maset om ung eller gammel mor MYE mer interessante. Skjerp dere !
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #18 Skrevet 21. januar 2009 for om hun er kongelig så må hun da få ha barneselskap å invitere de i bhg på lik linje med de andre ungene vel? uten det skal bli så mye styr av det
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #19 Skrevet 21. januar 2009 Jeg forstår ikke hva som er så spesielt jeg, ærlig talt. Hvor begrenset er man hvis man synes det er stas å være sammen med folk fordi de er kjendiser, kongelige el. Så sant man er voksen da. Jeg kan skjønne at det er stas for jenta som skal i selskap, men det er helt uforståelig for meg at det er stas for tanten. Jeg har vært i flere selskaper med kongelige og kjendiser, og det er da ikke noe spesielt. De er folk!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #20 Skrevet 21. januar 2009 da fikk vi svaret på hvem som er Hi.. Vimsemamma..
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #21 Skrevet 21. januar 2009 Hva er grunnen til at du tror det , fordi jeg brukte nick i svaret mitt? Nei, jeg har ikke skrevet innlegget, må skuffe deg der......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå