Lovemelikeyoudo Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 dere kjøpt masse fine klær på feks h&m eller noe spesielt fint på nøstebarn, merkeklær? mye klær eller bare et eller to plagg på en mer spesiell plass?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Kjøpte selv til venninna mi noe litt mer spesielt - fordi jeg ønsker meg det selv ) HM handler jeg liksom alt på selv siden det er rimelig, så da er det ekstra gøy med de få "merkeplaggene" man har )
erteposen + 4 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg kjøper ofte baren en litt finere ting. Gjerne en silke/ull lue i litt større str, eller skinntøffler til krabbestadiet. Så slenger jeg heller inn litt god sjokolade eller en håndkrem til mor.
line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 for å si det sånn, hm klær får man masse av, og det er hygglig, altså, men satte mer pris på nøtebarn ullplaggene jeg fikk! ull er gull verdt til vinterbabyer!
snuppedupp Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jeg liker å gi gaver som er litt spesielle. H&M klærne kan man kjøpe selv.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 slenger meg på de andre her. Hm handler jeg jo mye på selv, så da er det gøyere å få noe som jeg ikke hadde tatt meg råd til å kjøpe til barnet mitt.
Mamma+2 Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har gitt gave fra Monogramservice der jeg har handlet det fleecepleddet i offwhite med litt brunt på...og fått brodert inn navnet på barnet Har fått veldig bra tilbakemelding på det - blitt satt stor pris på- vet det finnes badekåpe og i den samme serien. Moro med noe litt annet enn vanlig kjedebutikk klær- men for all del , mye fint der og:)
Mom2Two Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Synes det er koselig å gi noe litt mer spesielt:-)
Mom2Two Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Jeg ville ikke kjøpt på Monogramservice, for da kan det ikke byttes. Med mindre du vet hun liker slike ting da. Jeg gjør det ikke..:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå