zen *fødeklar* Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 I dag kommer vogna i hus. Gleder meg til å prøvekjøre rundt i stua og dagdrømme :-) Blir en Simo kombi denne gangen, etter å ha hatt en trehjuling fra Queeny med forrige man. Var veldig fornøyd med den, men siden den lille frk vi venter vil begynne før i barnehage ønsker jeg en stabil og romslig vogn til å sove i - større bil har vi også fått siden sist ;-) Har dere vognen klar?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jepp nå eg vogna endeligt komt i hus:) kjøpte den på mandag, var da 34+6 .. Vi kjøpte også Simo kombi:) Svart, den står her i stua og stråler
Mia29 Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jepp. den har vært på plass noen uker allerede. Kjøpte på salg. Ble Simo kombi på oss også. Jeg tør ikke helt å kjøre så mye med den enda. Er 29+6 i dag. Men går inn på barnerommet og ser på den innimellom. Er litt rart.
Plutselig_gravid Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Kjøpte vogn forrige uke. Simo kombi her også Ville egentlig ha en brun en , men de var utsolgt for både svart og brun - så det ble marineblå Bor på vestlandet så trenger en vogn som tåler været. Hadde simo kombi til førstemann også og var veldig fornøyd.
Hakkamella Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Slitan med vognen! Simo Kombi er super! Og nå kan du leke deg til babyen kommer! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har redd opp den vognen og bare prøvekjørt den rundt og rundt! Med og uten insektsnett, regntrekk osv hehehehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå