Gå til innhold

Lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk i flere dager,nå er alle ungene syke også,men mannen som er frisk han dro på reise pga jobben,så her ligger vi rett ut hele gjengen og jeg kjenner at jeg er skuffet over at han dro, når jeg ba han utsette denne reisen.Pga jeg ligger rett ut og ungene er syke.Ble fryktelig lei meg da han dro idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det var litt kjipt gjort av mannen din synes jeg. Ba du ham om å bli hjemme og så dro han bare? Blir han lenge borte?

Håper du kommer deg raskt sånn at noen av dere er ovenpå iallefall. God bedring.

Skrevet

Det er bare to dager, men det føles så kjipt..Ligger med pcan i senga og åpen dør,minstemann løper inn og ut av soverommet for å sjekke til meg.

Skrevet

Uff... det der er så utrolig slitsomt! Å være syk, samtidig som man har syke barn.... Synd at han ikke kunne bli hjemme å hjelpe deg!!

God bedring! Klem fra meg... : )

Skrevet

huff stakkar!!

been there! her lå jeg syk (barna var friske å i hundre) gravid med nr 4.. å han dro på jobb..

skjønte ikke hvorfor han måtte bli hjemme..?! ikke er jobben sykt avhengig av han heller.. skal si jeg ble skuffet ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...